Show je laatste aankopen #10

Museumkaart voor het hele gezin. En vandaag gelijk gebruik van gemaakt met een bezoekje aan het Archeon. :relaxed:

66 likes

Een grote poncho voor na het zwemmen.
Ik loop straks heerlijk warm weer naar de kleedkamer :heart_eyes:

20 likes

Haha deze pakketjes komen los van elkaar binnen (ook twee verschillende shops), maar overduidelijk dat ze dezelfde producent hebben want de verpakking was exact hetzelfde, alleen ander logo. En ook de bubbeltjesverpakking was hetzelfde, alleen met een sticker erop geplakt van een ander verzendadres. Soort luxe dropshipping?

6 likes

Dat vind ik zo jammer aan Etsy tegenwoordig! Je weet gewoon niet of je echt iets “authentiek” koopt of gewoon ordinaire Ali-rommel.

12 likes

Haha nou ik denk wel dat het echt goud is en geen ali rommel, maaar het is in ieder geval niet handgemaakt in Canada :joy:

6 likes

Misschien kopen de goudsmeden wel bij dezelfde alie-shop hun verpakkingsmateriaal? :smiley:

Haha nee het is ook echt vanuit china verzonden

6 likes

Dit vond ik zo leuk om te spelen met vrienden en nichtjes!

5 likes

Nagellak topic made me do it. Catrice - Milky not guilty

19 likes

Hij zit zo fijn!

image

Stomertje! Zo’n fijn ding. (Het is geen vuilniszak ernaast maar een opbergzakje)

6 likes

Omg. Dit is echt mijn droom stoel. Die kleur :heart_eyes:

2 likes

Een korte review: Ik kan er helemaal niks mee. :sweat_smile:
Een ei bakken ging nog net, maar ik kon ook niet goed de juiste temperatuur vinden met de druppel test.
En vandaag had ik aardappeltjes gebakken, maar alles koekt als een malle aan, dus het krokante laagje bakt dan zwart op de bodem en de aardappeltjes waren nog rauw.
Ik ga toch maar voor een PFAS vrije anti aanbak van betere kwaliteit denk ik, want hier ga ik me teveel aan ergeren.

3 likes

Nee joh, blijf nog even proberen. Het klinkt of je de pan te heet hebt laten worden. Neem je tijd, laat je pan warm worden. Dan nog even wachten tot heet. ( hand erboven, dat het echt warm voelt) en dan olie erin. We even wachten, en warmte terug naar laag. Dan pas aardappeltjes erin. Zorg dat die goed gecoat zijn met de olie. Dan rustig bakken, pas later , als het eerste laagje is ontstaan, hitte verhogen. Het is even wennen, maar het lukt echt! Hou vol!

15 likes

Mooi!! Bij welke Ikea? Online is hij steeds niet beschikbaar.

4 likes

Scrolde te snel. En ik dacht die hebt en tasert gekocht. :rofl:

4 likes

Levi’s en Costes

16 likes

Mijn andere Nikes zijn lek :smiling_face_with_tear: dus vervanging!

39 likes

@Allysa ik heb de zwarte besteld, ook online

4 likes

Wat een superleuke kleuren :grin:

4 likes