De kleine spiegel, goed dealtje gevonden op Amazon. Op andere webshops was hij 3x zo duur.
Bedankt voor je review! Dan sla ik hem ook over!
Jaa ik kan wel een hele handleiding en instructie en oefenen etc, maar ik heb daar gewoon geen geduld voor en wil iets praktisch, voor dat geld wil ik ook gewoon een knaller van een pan en niet dat ik er 100 gebruiksinstructies voor nodig heb, want ik heb met het dit testbakken echt goed rekening gehouden met heet worden, druppel test, genoeg boter, terugzetten temperatuur en lang genoeg laten bakken etc. Zelfs dan ging het mis (bij mij) En dat zou ik normaal al niet willen hoeven doen.
Dan staat je vuur te hoog! Het luistert inderdaad best nauw tussen goed warm laten worden en dan vervolgens het vuur zachter zetten. Zo’n pan houdt veel meer warmte vast dan een normale pan. Ik snap wel dat je liever voor een gewone gaat
Ik had het vuur echt laag, ze hebben totaal 50 min op gestaan zowat, terwijl het recept zei 30 min (kleine blokjes aardappel met kruiden) (waren niet voorgekookt) toen waren ze nog steeds niet heel goed gaar, en de onderkant wel aangekoekt.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat is dan het voordeel van zo’n soort pan tegenover een gewone pan? Klinkt imo alleen maar als superveel meer moeite en het heeft ook nog eens meer olie/boter nodig als ik het goed lees…
Dit vraag ik mij dus ook al heel de tijd af. Ga dan liever voor honingraat pan van WMF. Geen schadelijke anti aanbaklaag, kan je ook met messen in snijden zelfs, en heeft maar weinig olie nodig door de honingraat en nooit gedoe met dat de kan niet warm genoeg is.
Gaan een leven lang mee, kunnen in vaatwasser, oven, met metaal erin, en geen “schadelijke stoffen”.
Mijn huidige anti aanbak pannen zouden ook goeie zijn van tefal maar na 3 jaar liet die hele laag los bijvoorbeeld.
Edit: heb nu van onyx cookware gekocht, beetje commercieel maar hoor er goede dingen over
Antiaanbakpannen gaan veeeel korter mee, je eet de antiaanbaklaag langzaam op, er komen dampen vrij die giftig zijn (ik lees iets over nummer 1 doodsoorzaak bij vogels in huis??). Maar in principe is duurzaamheid de belangrijkste overweging waarom restaurants etc zelden iets anders hebben dan een chef pan.
@Tubing hmm misschien niet genoeg vet gebruikt dan. Is lastig te zeggen zo natuurlijk, maar er gaat iets nog niet goed ga je 'm terugsturen?
Dagje Hoog Catharijne met dochter:
Ze wilde al een tijdje een hoodie ‘net als mama’ en we vonden deze van Hello Kitty bij Primark. Hij heeft kattenoortjes met een strikje op de capuchon.

Badbruisbal voor dochter (Lush)
Konijnenzeep voor mezelf (Lush)
Egelpicknick van Lego voor dochter

6 Cinnabons pecan voor thuis.
En wat boodschappen bij Amazing Oriental (staan in boodschappentopic).
Vind Hoog Catharijne altijd een leuke plek om te winkelen.
Heb je een linkje?🩷
Ohhh nu wil ik die sweater haha!
Voordat ik naar de Primark ren - weet je toevallig of hij er alleen is hij alleen in minimaten, of ook tot pubermaten? (Geen idee hoe kindermaten bij de Pri werken haha maar bij sommige ketens gaat bepaalde kleding maar tot 134 ofzo)
Hopelijk lukt het mij hiermee ook om eens wat leuks met mijn haar te doen (ik bak er meestal weinig van namelijk )
Het is de BaByliss Air Style 1000
Primark doet de kindermaten op leeftijd. Mijn dochter is 5 en ik heb maat 5/6 gekocht, wat overeenkomt met maat 116. Hij is er tot en met maat 7/8, ik denk dat dat overeenkomt met maat 122/128. Dus helaas echt heel klein, en ik denk alleen maten voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Als 'ie er in volwassen maten was geweest had ik hem zeker willen passen.
Wel hebben ze nog een rode damessweater van Hello Kitty:
Die is er van 32/34 t/m 46/48. Laatst heb ik hem gepast, maar hij stond mij niet goed. Ik ben vrij lang maar mijn lengte zit vooral in mijn bovenlijf. Hij viel te kort helaas, en flink te wijd.
Ahhh jammer, ik was helemaal dol op het concept kattenoortjes! Maat 7/8 jaar heb ik zelfs met mijn meter en een banaan lengte natuurlijk helemaal niks aan, haha. De sweater voor volwassenen ziet er ook heel leuk uit, die wil ik ook wel proberen (maar met minder haast).
Alleen volgens mij is hij nu weer duurder en heb ik geluk gehad:( of is hij als jij het aanklikt ook nog 51 euro
Ik las de volwassen maten ook op leeftijd en vroeg me net iets te lang af waarom ze dan pas vanaf 32 jaar zijn.
Wil je laten weten hoe deze bevalt, twijfel er al even over