Show je laatste aankopen #10

Asos (tip: de Beige/zandkleurige broek is nu maar 13,50)

Cider

Croc jibbitz voor het kind

13 likes

Roze croissantketting van Atelier Van Rosa. :croissant:

54 likes

Is cider wat? Word er mee doodgegooid op Instagram en vind sommige dingen echt leuk maar vertrouwe het niet helemaal haha.

1 like

Alles is van plastic

7 likes

Tis inderdaad allemaal zweetstof maar ik heb er wel een paar leuke uitgaanstopjes gekocht, was ook heel snel binnen.

3 likes

Ik heb geen idee daar moet ik nog achter komen :sweat_smile:
Is ook de eerste keer dat ik er wat heb besteld. Ik lees verschillende dingen over cider!

6 likes

Packing cubes van de Xenos (met dank aan @Parasol en iedereen in het reistopic voor de tips). Wilde eerst die van de HEMA kopen die @Luzarl tipte maar de grootste daarvan was eigenlijk net te groot voor m’n backpack en met de maten van deze kom ik als het goed is precies mooi uit! Wel beetje livelaughlove-vibes met dat ‘let’s travel more’ erop maar so be it

15 likes

Het is gewoon Aliexpress/Shein/Temu voor Monki-meisjes, allemaal dezelfde shit met dezelfde (niet-)ethiek.

7 likes

Bedankt voor alle antwoorden, precies waar ik bang voor was, hoop dat je bestelling wel leuk uitpakt @Vlek !

2 likes

Lekker wandelen :sun_with_face:

20 likes

Waarvoor is dit nuttiger dan je kleding in stapeltjes in de tas/koffer? Niet als omg maar meer als in heb in dit ook nodig?

1 like

Het idee is vooral dat je soorten spullen/kleding bij elkaar kunt houden en dat je tas daardoor minder rommelig wordt! Dus een zo’n tasje voor ondergoed, eentje voor sokken, eentje voor tops etc. Ik heb het tot nu toe altijd zonder gedaan maar mijn tas is zonder uitzondering na 3 dagen vakantie een complete chaos waar ik 5 minuten in rond moet grabbelen in de hoop ergens een schone onderbroek tegen te komen dus ik hoop dat ik mn tas op deze manier eindelijk eens een beetje georganiseerd kan houden :grimacing:

12 likes

Is ideaal met ondergoed en sokken netjes houden

6 likes

13 likes

Er hebben al meer mensen gereageerd maar het is vooral erg handig als je elke dag/elke paar dagen reist voor een lange tijd en dus vaak je tas in en uit moet pakken met veel spullen omdat je weer verder gaat. Dat gaat een stuk netter en sneller als alles in packing cubes zit in plaats van dat je je hele tas moet organiseren en iedere keer als je er iets uithaalt alles weer netjes terug moet stoppen.
En ook voor een backpack is het handig, omdat je die vaak niet plat kunt leggen en open ritsen zoals een koffer. Hiermee kun je het overzicht bewaren en alles netjes houden.

Maar, dat gezegd hebbende, sinds ik ze een paar jaar geleden kocht voor een lange reis gebruik ik ze altijd als ik wegga en kleding meeneem, zelf als het maar voor 1 nacht is. Het is gewoon heel handig dat alles netjes gescheiden blijft en goed blijf zitten!

6 likes

Zou dit nou ook meerwaarde hebben als je je backpack and e voorkant kan open ritsen of alleen als je rits boven zit?

3 likes

Ja zeker wel, en ook voor in een gewone koffer is het heel handig.

Edit:
Dit is geen plaatje van packing cubes maar het is wel een zelfde soort verschil :joy: door de verschillende compartimenten kun je gewoon beter organiseren.
Net zoals een tas met allemaal vakjes tegenover een tas die één groot vak heeft.

6 likes

Mijn backpack kan aan de voorkant open en dat weerhoudt me er niet van om er een troep van te maken dus ik zou zeggen van wel!

6 likes

Arket

&other stories

15 likes

Ik ben op stilteretraite, heb diarree en buikkrampen en voel me zielig. Ben even los gegaan op Vinted:

39 likes