Show je laatste aankopen #10

Ik vind dat dus echt een kut ding eigenlijk? Heb hem gekocht voor de auto van mijn vriend. Maar 1 x die auto zuigen en hij is al leeg

4 likes

Bij ons was de accu kapot (na jaren gebruik) en heeft m’n man er een boormachine accu ingezet en nu gaat ie echt drie x zo lang mee :stuck_out_tongue_winking_eye: is wel wat zwaarder daardoor

3 likes

O! Geen last van. Heb een minihuis, maar hoef ‘m maar een keer per week (elke dag even stofzuigen) op te laden. Ik ben wel de versie van €300 (met twee opzetstukken).

4 likes

6 likes

Huh bij mij staat die niet?

4 likes

Ik ben benieuwd hoe ze je bevallen. Ik heb ze zelf ook gekocht, maar twijfel nog steeds of ik iets fout doe. Ik hoor amper verschil tussen die verschillende standen en het dempt niet beter dan die schuimrubber dopjes. Maar misschien krijg ik ze niet goed genoeg in mijn oren ofzo?

5 likes

Ik zal het laten weten! Ik hoop dat het wel werkt en dat ik er geen oorpijn van krijg.

3 likes

11 likes

Ik denk er ook weleens aan om de leatherbounds te kopen, maar ik vind het jammer dat de boeken gesplitst zijn in twee delen. :sweat_smile:

3 likes

Wow, ik zit ineens weer in 1998

3 likes

Ja op zich leest dit lekkerder, maar aan de andere kant, ik lees dan mijn oude paperback omdat ik het zonde vind om deze te gebruiken hahaha :nerd_face:

6 likes

@rednails ja :joy::joy: heel lang vergeten hoe dit boek heet en nu zag ik het langskomen bij bol tweedehands

3 likes

Ik had dus ook die nikes besteld en heb nu een mail waarin gehint wordt dat het een fout is en of ik aub een trustpilot recensie wil achterlaten :upside_down_face:. Moet de schoenen nog passen haha

11 likes

Hahaha ja ik ook! “One of the few lucky customers who got an extremely good deal from us” :joy:

9 likes

Ik heb ze ook besteld en net de email gekregen :joy: ben nu wel benieuwd hoeveel van ons ze besteld hebben uiteindelijk. Echt heel blij mee dus bedankt voor de tip nog @KipTokTok

4 likes

Wat is je maat? Ze passen me wel maar ietwat aan de strakke kant (39)

2 likes

Van Tommy Hilfiger

22 likes

OMFG!!! :heart_eyes:

4 likes

heb je al outfitfoto’s? ik heb een andere zwarte jumpsuit in m’n kast gevonden maar mwah, draag hem nu toch voornamelijk onder denim

5 likes

ik had deze jas al een tijd op het oog maar nu 25% korting (code SPRING24 bij weekday)

6 likes