haha ja ik zag erna ook pas dat het 2 weken geleden is
Komt omdat ik met hetzelfde issue zit ; de top is te doorschijnend voor dagelijks gebruik. ze zien me aankomen op kantoor.
Hahah wat geinig. Ik heb ze vandaag binnen gekregen en kan niet wachten tot ik ze kan gebruiken. Overigens geen mail gekregen haha, maar vond dat het nog best lang duurde voor ze het aangepast/ontdekt hebben
Ik ben geslaagd! Zo trots op mezelf, had het niet verwacht…
AEG stofzuiger met snoer heeft het begeven, dus op naar onze eerste snoerloze stofzuiger (+ extra accu erbij).
heb me weer laten influencen, dit keer door Sabine van Ohmyfoodness. heb er al eens vaker over gedacht, maar dat je labels kunt maken op je telefoon en dat hij zonder inkt print lijkt me fijn dus ben gevallen voor de korting…
Laat het georganiseerde leven beginnen!
Ik heb de switch geprobeerd terwijl ik in de winkelstraat liep. Dus er was wel genoeg omgevingsgeluid.
Net een AirUp ontvangen en gelijk geretourneerd. Niet echt mijn ding én hij lekte. Wel een supermooie fles!
Iemand tips voor een goede waterfles, het liefst met zo’n rietje in een hip kleurtje?
Ik heb een Kambukka, is dit wat je zoekt?
Ik heb zelf de Lagoon in het roze
Ik ben er heel tevreden over, kan makkelijk uit elkaar gehaald worden en in de vaatwasser dus makkelijk schoon te houden.
@Volantis ik vind deze ook heel fijn! Lekker groot, lekt niet. Ik heb de olijfgroene en vind de kleur heel mooi. Rietje moet je wel op bijten trouwens, vind ik megachill maar niet iedereen vindt dat prettig
Owala ! Wel even kijken waar je bestelt want op sommige sites wordt t wel heel duur aangeboden.
Deze heb ik ook en vind ik super chill
Na m al tijden op het oog te hebben laatst ergens gepast en ik vond hem heel mooi staan, perfecte lengte ook. Ze hadden m daar alleen niet meer in het zilver dus toen niet gekocht, en nu de zilveren op Vinted gekocht!
Bij mij klapt het rietje vaak wel open in in mijn tas en dan lekt hij dus wel.
Een van die rokjes met dat vest en een fout kort poloshirt eronder.
Ik was op zoek naar rosehip oil, maar wist niet meer hoe het heette, tot nu! Ik deed het voor het slapen gaan op mn gezicht en kreeg in de ochtend echt een glowy effect ervan
Ooh ik vind deze zoo leuk, ook de oorbellen. Kan je echt oneindig veel dragen.
Ja volgens mij staat hij in ieder geval bij 80% van m’n kledingkast goed dus hoop dat ik m lekker veel om kan. De oorbellen vind ik ook heel mooi ja!