heb je hem gecontroleerd op echtheid? Er staan veel neppe tussen op vinted.
Yes! Of ik heb m’n best gedaan in ieder geval, op alle punten waar ik iets over kon vinden klopt 'ie dus ik denk/hoop dat ik wel goed zit
Let even niet op de sokken en schoenen combo, maar kan niet wachten om te zien of ik bij lekkerder weer een soort rare rondjes tan op mijn armen krijg haha.
Edit: van Sandro!
Oooh leuk waar is deze van??
O ja kut, zal het er gelijk even bij zetten.
Ok hoop geld maar toch besteld
Niiice!
Dat ding is ook echt mijn grootste miskoop. Ik vind hem heel prettig om uit te drinken, maar lekt idd én kan niet in de vaatwasser
Mag die niet in de vaatwasser??? Ow oeps
Nou ja de kinderen vinden het fijn. Ik vind het rondingen, veel te groot en lekt inderdaad
Nog niet eerder gekocht dus ben benieuwd of het wat is.
Aanbieding bij kruidvat. Ik word vrolijk van lekker ruikende was

Ik vond dit ook helemaal niks. Sowieso werkt het niet bij mij. Gewoon water met een chemische geur. Snap de hype niet. Mijn hersenen trappen er iig niet in.
17x hotel kwaliteit handdoeken 50x100 van de Hema. Er is nu 40% korting als je meer dan 10 stuks kocht.
17 is nogal een random getal maar er passen 15 in ons rek in de badkamer en dan kunnen er nog 2 als reserve in de kast voor als we een keer zijn vergeten op tijd te wassen.
O jee daar gaan we
Neeeeee
@boonie ik durf ‘m bijna niet te antwoorden maar ik doe het toch.
We zijn met z’n 3’en thuis. Ik denk ongeveer 1/1,5 week.
Ze bedoelt denk ik dat ze na 1 a 1,5 week op zijn en dus met die frequentie wast.