Show je laatste aankopen #10

De rok:

Dit was retail therapy at its’ finest. Maar eerlijk, glitter maakt echt alles beter!

38 likes

Wat een prachtige groene kleur!

6 likes

Voor tijdens het hardlopen. Ik had nog tegoed en ze waren in de aanbieding.

16 likes

Zonnebril op sterkte

Blouse

Dit was weer genoeg voor deze maand :innocent:

28 likes

Waar is die leuke riem van?

4 likes

Sezane

5 likes

Haha niet mijn aankoop, maar ik had gewoon voor je kunnen antwoorden. Ik weet niet hoé Sezane het doet, maar hun productfoto’s zijn zo herkenbaar!:joy:

23 likes

Voor een bruiloft. Met veiligheidsspeldje wel :joy:

34 likes

haha ja ik was ook 90% zeker maar ik wilde niet toegeven dat ik dit wist op basis van een foto :smiling_face_with_tear: * cries in capitalism*

4 likes

deze fijne rakker van de zeeman

36 likes

Alles Vinted. Ik wil dit jaar het liefste geen ‘nieuwe’ kleding meer kopen behalve witte t shirts/ tanktops etc.
Als ik op Vinted iets koop denk ik er veel meer over na.

22 likes

image
Garmin Forerunner 165

Heel lang getwijfeld over een hartslagband zonder horloge, de Forerunner 55 en deze maar deze is het geworden. Ben benieuwd!

14 likes

afbeelding

Zo lang naar gekeken en eindelijk gekocht!

27 likes

Ipv ‘the chair’ op de slaapkamer voor m’n badjas etc

24 likes

Kadootje voor mezelf, nu proberen.
Helemaal niet ge-beinfluenced door het forum hoor :sweat_smile:

19 likes

Druivenpitkussen. Zijn de zachtste warmtekussens :smiling_face_with_three_hearts: Heb moeten bestellen op een Duitse webshop, want ik snap niet waarom we hier alleen maar van die harde kersenpittenkussens in de winkel hebben.

14 likes

Shit, had hier een affiliate link van moeten maken en posten :joy::joy:. Enjoy!

3 likes

Parka van Didriksons

8 likes

Leuk, ik heb volgens mij dezelfde! Hij is echt heeeeeel warm

2 likes

Deze is volgens Didriksons juist niet superwarm, wat ik ook graag wil. Je hebt warm en extra warm.
Ik heb idd ook een hele warme, maar had een vervanger nodig voor mijn wat minder dikke parka voor als het niet heel koud is. Deze heet Ella.

4 likes