Show je laatste aankopen #10

Mijn vriend mag weer eens op pad voor zijn werk en toen dacht ik: Wat hij kan, kan ik ook. Volgende week paar daagjes Texel geboekt voor mezelf.

95 likes

Paperbag broek van Guts&Gusto

18 likes

Screenshot 2024-03-18 10.25.02

100% influenced by @Spaarlamp wat dat belachelijk dure haarserum betreft :heart_on_fire: helemaal zin in deze fancy routine!

12 likes

Is die maar €37 in Italië??? Hier echt €55 ofzo :smiling_face_with_tear:

4 likes

Is aanbieding :mending_heart:

4 likes

Nee joh! Hier is hij ook vaak rond de 37,-! Op dit moment via haarshop. Zijn heel vaak aanbiedingen van.

1 like

Vakantiehuisje voor een weekje naar Frankrijk in mei. Nu al zin om de hele week op een kleedje met croissants en een glas wijn op het gras te liggen :smiling_face_with_three_hearts:

96 likes

Spontaan nachtje Antwerpen aankomend weekend, en mijn vriend weet van niets.

Nu nog een excuus om hem in de auto te krijgen. :upside_down_face:

70 likes

Oehh nice, heb je een linkje naar dat huisje? 🫣

3 likes

Ik weet niet of je tips nodig hebt om hem mee te krijgen, maar ben een keer “ontvoerd” en toen zei diegene gewoon: ik heb een verrassing voor je, kom. En dat was echt heel leuk om in de auto te stappen en elke keer te denken ohh misschien gaan we er hier af? Oh misschien gaan we daarheen? En we bleven echt maar doorrijden :joy: (naar Brussel in dit geval). Vond het echt superleuk (en romantisch) dat ik geen idee had waar ik uit zou komen.

22 likes

Wat leuk!! Vond je het niet eng? Niet wetende wat je gaat doen?

3 likes

Nee! Ik vertrouwde diegene volledig :blush: dat is wel belangrijk natuurlijk

4 likes

https://abnb.me/IOHJjn1Z5Hb

5 likes

Neem toch aan dat je vriend niet denkt goh misschien word ik nu wel omgelegd maar dat je elkaar goed genoeg kent om te weten dat de ander iets leuks verzint?

Nou heb ik zelf een pleurishekel aan verrassingen maar zou er niet het woord eng aan hangen

29 likes

🥹

35 likes

Waar haal je dit? Ik wil dit direct kopen zodat ik nooit meer die vieze typische vaseline smaak/geur hoef te ervaren.

4 likes

Kruidvat (sale voor 2 euro) :sunglasses:

1 like

Ze bevallen me zo “goed” dat ik ze heb teruggestuurd :sweat_smile: ik krijg er oorpijn van omdat die dingen dikker zijn dan de gewone loops en ik merk ook amprr tot geen verschil in de drie standen. Dus helaas.

1 like

Nou, dat klinkt als dezelfde ervaring als die ik had. Ligt het iig niet aan mij. Het leek zo ideaal.

4 likes

Cyme mini van Polene

36 likes