Love it. Ben zo blij met mijn dix tasje en zou graag nog een ander model willen maar pff ze zijn zooo omhoog gegaan met hun prijzen de afgelopen tijd is echt niet normaal.
Ik heb de un nano in 2021 gekocht. Ben echt heel tevreden met die! Dus nu heb ik de cyme als werktas erbij gekocht. Maar die un nano is in de afgelopen jaren €120 gestegen
Hoe heet zo een fit?
Want dit is een beetje wat ik zoek
Wide leg, loose, baggy
Deze van G-star heet specifiek “Deck 2.0 High Loose”
Dat maximum aan nieuwe kleding was een leuk streven, tot ik ineens in een lange revalidatie voor de boeg blijk te hebben en daarvoor een substantiële voorraad ziekenhuis/chillkleding mis. Voorlopig niet in staat hier tweedehands of vintage naar op zoek te gaan dus daar ga je dan met je principes.
Eerste spreekt voor zich, laatste 3 zijn van Colorful Standard. Nu nog op zoek naar een paar fijne beugelloze bh’s.
Zit die broek een beetje mooi of is het toch een slobberig model? Ik zoek nog eentje waarmee ik op luie zondagen een blokje rond kan doen maar dan wil ik toch dat er een beetje model in zit.
Ik kan het je denk ik na het weekend vertellen! Maar ze hebben ook nog een wat netter model zonder elastiek aan het einde van de pijpen, alleen hadden ze die niet in de kleur die ik wilde. Maar dat zou wel kunnen zijn waar je naar op zoek bent.
Ik weet niet welke maat je zoekt, maar Uniqlo heeft wel fijne opties.
Ik zoek wel echt een joggingbroek maar gewoon eentje die flatterend rond de billen zit. Zo een “netter” model zonder elastiek vind ik echt niks.
Ik vind de puma essentials mooi zitten. Hebben ook bij de billen een extra naad wat flatteert
Via Vinted
Ik vind dat een fijn ding maar doe oordoppen in want hij maakt wel een herrie!
Ik was al een tijdje op zoek naar een leren jasje. Niet te kort, niet te lang. Getailleerd en het liefst een blazer of trenchcoat model. Heb m m net binnen en ben er zo blij mee!
Heel leuk!