Dank je! Lijkt me echt top maar dacht, misschien gewoon een influencer-scam.
Nieuwe bank gekocht! Nu wachten op de levering
Is dit zo’n soft close? Ik smijt regelmatig die bril naar beneden als ik ‘s ochtends chagrijnig ben, moeten wij ook echt hebben
Ik ben haar niet maar ik kan zo’n soft close echt aanraden!
Ja soft close idd!
Doe je bij het kussen de power bank zelf ook nog aan/uit? Behalve aan knop van het kussen zelf.
Ik zie dat de power bank een knopje heeft maar missh dat ik deze dus te lang aan laat (na gebruik) waardoor de batterij sneller opraakt?
In de gebruiksaanwijzing staat dacht ik dat je de stekker uit de powerbank moet halen als je m uit hebt anders blijft er energie weglopen oid
Mijn man heeft een kabel besteld zodat ik t kussen gewoon direct via een kabel in t stopcontact kan doen. Ideaal
Tnx!
Ja ik haalde hem net uit de stekker maar viel me op dat de powerbank alsnog aan bleef, en toen drukte ik het uit via het knopje.
En viel me nu pas op, dat ik het missh altijd juist zo moet doen?
Wat handig!
Welke kabel is dat?
Oh het ging om de stekker hoor ik net met de juiste voltage ofzo
en dan een usb-usb kabel. Toen ik m wilde opladen terwijl ik t kussen aan had, dus met de powerbank er tussen ging ie eng knipperen dus dat durfde ik niet meer. En dit is wel echt heel lekker makkelijk
Dat knopje op de powerbank zelf is alleen maar om te kunnen zien hoe vol de batterij is!
Mijn vriend mag weer eens op pad voor zijn werk en toen dacht ik: Wat hij kan, kan ik ook. Volgende week paar daagjes Texel geboekt voor mezelf.
100% influenced by @Spaarlamp wat dat belachelijk dure haarserum betreft helemaal zin in deze fancy routine!
Is die maar €37 in Italië??? Hier echt €55 ofzo
Is aanbieding
Nee joh! Hier is hij ook vaak rond de 37,-! Op dit moment via haarshop. Zijn heel vaak aanbiedingen van.