Oh ik zie het nu thanka
Zooooooo cute! Heel leuk! Je dénkt dat ie overpriced is of hij ís overpriced? Of je weet het nog niet omdat je de kwaliteit nog niet kent?
Deze ‘boekentoren’ in het zwart via Sklum (wel een beetje spannend via Sklum dus Klarna it is haha). Maar een stuk goedkoper dan de real deal.
Leuk, mooie tekening aan de muur ook, wat is dat? (ik heb t gevoel dat ik t zou moeten kennen)
Dat tweede! Er staan weinig écht duidelijke foto’s in de webshop, heb het idee dat de afwerking misschien niet mega netjes is. Hij was wel 50. Maargoed ik zal het zien! Ik wilde het risico nemen. https://nuememoirs.com/
Ja snap wat je bedoelt, indd allemaal van ver weg. En ik denk dat door het model het ook niet iets is wat bij iedereen kan: het moet echt de goede hoeveelheid los en flodderig zijn als je begrijpt wat ik bedoel. Supermooi ondergoed daar, ik heb er vertrouwen in dat het je goed gaat staan!
Broek van Edited
Oogschaduwstick van ByTerry
Clinique foundation
Levi’s 501, moet nog aankomen dus ik hoop dat 'ie past
Aangezien mijn gezicht momenteel helemaal onder de (onderhuidse) puisten zit maar even mijn skincare anders aanpakken en nog wat stapels en dingen om uit te proberen ingeslagen:
2 maine coon kittens nu nog wachten tot begin juni tot ze er zijn (en de andere benodigdheden zijn aangeschaft)