Show je laatste aankopen #10

Deze marktplaats parel. Dus kom maar door met de zomer.

70 likes

heerlijk overpriced denk ik, maar ik vond het wel eens tijd voor bijzonder ondergoed

26 likes

Ik vind het op de plaatjes wat suf overkomen eigenlijk :sleepy:

11 likes

Totaal niet beïnvloedbaar verder

22 likes

Oh ik zie het nu :disguised_face: thanka

4 likes

Zooooooo cute! Heel leuk! Je dénkt dat ie overpriced is of hij ís overpriced? Of je weet het nog niet omdat je de kwaliteit nog niet kent?

4 likes

Deze ‘boekentoren’ in het zwart via Sklum (wel een beetje spannend via Sklum dus Klarna it is haha). Maar een stuk goedkoper dan de real deal.

28 likes

Leuk, mooie tekening aan de muur ook, wat is dat? (ik heb t gevoel dat ik t zou moeten kennen)

3 likes

12 likes

Dat tweede! Er staan weinig écht duidelijke foto’s in de webshop, heb het idee dat de afwerking misschien niet mega netjes is. Hij was wel 50. Maargoed ik zal het zien! Ik wilde het risico nemen. https://nuememoirs.com/

Ja snap wat je bedoelt, indd allemaal van ver weg. En ik denk dat door het model het ook niet iets is wat bij iedereen kan: het moet echt de goede hoeveelheid los en flodderig zijn als je begrijpt wat ik bedoel. Supermooi ondergoed daar, ik heb er vertrouwen in dat het je goed gaat staan!

4 likes

19 likes

Ganni tafelboek

19 likes

Echt leuk deze schoenen :heart_eyes:

Ik kocht deze pin bij de Viktor & Rolf tentoonstelling in Munchen

17 likes

Jumpsuit blutgeschwister, vestje erbij van king louie. En dan pyjama van hema.

8 likes

Rokje

4 likes

Broek van Edited

Oogschaduwstick van ByTerry

Clinique foundation

Levi’s 501, moet nog aankomen dus ik hoop dat 'ie past

12 likes

Aangezien mijn gezicht momenteel helemaal onder de (onderhuidse) puisten zit maar even mijn skincare anders aanpakken en nog wat stapels en dingen om uit te proberen ingeslagen:

7 likes

2 maine coon kittens :upside_down_face: nu nog wachten tot begin juni tot ze er zijn (en de andere benodigdheden zijn aangeschaft)

93 likes

What’s up met de huilende reacties @Gatenplant @kaworu

3 likes