Show je laatste aankopen #10

Badpakjurken zijn ideaal! Love ittt

3 likes

Ja, die met stippen! Dan kan ik lekker met mijn dochter nat worden in de tuin als het straks warm weer is.
Heb alleen weinig borst en veel bil, dus de maat is misschien lastig :sweat_smile:

1 like

Snags rekt goed mee is mijn ervaring, ook als je aan de bovengrens zit van een maat, op bepaalde plekken meer curvy bent of zelfs zwanger (geweest) bent.
Ik heb de afgelopen jaren veel verschillende maten gehad en het bleef altijd comfortabel zitten. Komt vast goed!

2 likes

Ja, ben dol op hun panty’s. Vond dat altijd zo’n hel, kreeg er buikpijn van, maar nu kan ik ook eindelijk jurken dragen als het niet warm is.
En je hebt wel gelijk, mijn moeder en ik hebben een heel ander figuur en andere lengte en toch dragen we dezelfde maat Snags, dus dat komt vast wel goed.
Dank je voor de aanmoediging, toch beetje spannend om na 15 jaar weer een badpak te kopen.

4 likes

@Sjern Waren jullie samen surfen of is dit toeval?

4 likes

Is die off the pitch jas ergens te koop zo ja mag ik een linkje? Heb hem al een tijdje op t oog​:joy::joy:

2 likes

Ik heb hem bij de off the pitch site zelf besteld met korting! Wel alleen nog vanaf maat L… krijg hem vandaag binnen, ik draag normaal een M, dus ik hoop hem oversized met een hoodie eronder te kunnen dragen.

3 likes

Kan hem niet vinden volgens mij of ik ben heel blind

5 likes

Op de site zie je de voorkant: Shop Souvenir Jacket Women | Off The Pitch

4 likes

H&M

Blouse en short ook H&M. Voor als het ooit nog zomer wordt

10 likes

Twee broeken voor de lente en zomer via Vinted. De blauwe is van H&M en de beige van Costes

8 likes

Van Dick Moby. Eindelijk een goeie zonnebril :sunglasses::sunny:

Cadeautje voor mijn vriend :purple_heart:

29 likes

32 likes

Kan jij hier wel in

30 likes

Omg precies deze had ik in 2003.

Love it. Nog steeds. :rofl:

5 likes

Dit maakt me zo nostalgisch. Ik ruik de Schoenenreus gewoon.

7 likes

De Invito was altijd mn favo schoenenwinkel rond die tijd. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Pfff het teengedeelte zit te strak :frowning:

6 likes

Echt in de lengte te strak of meer bovenop/aan de zijkant? In dat laatste geval kun je het nog door een schoenmaker laten uitkloppen of wat op laten rekken

3 likes

Bovenkant, maar voelt ook gewoon heel stug. Heb ze al aangemeld voor retour :sweat_smile:
Ik ga gewoon weer Koi schoenen kopen. Die zitten altijd prima

3 likes