Ik heb de grotere maat genomen zodat hij mooier valt bij de strikjes
En als deze het niet doet, moet je toch maar aan de Dyson
Ja, denk het ook
Maar hij doet het zonder gekke dingen tot nu toe.
Die andere gaf vonken
Helpt dit enkel tegen de roodheid of ook tegen de bultjes? Mocht je die ook hebben natuurlijk. Ik heb type 2 en eigenlijk vooral last van de bultjes. Weleens weg gekregen met behulp van de dermatoloog en antibiotica maar als er iets anders helpt is het fijner natuurlijk.
Ik heb geen bultjes, dus dat durf ik niet te zeggen.
Same! Wat helpt jou daartegen? Bij mij hielp Solentra (oid) aanvankelijk heel goed maar nu niet meer. Mijn dermatoloog heeft nooit iets gezegd over verschillende types trouwens.
Je vraagt het niet aan mij, maar ik heb ook bultjes en bij mij helpt metronidazol daartegen.
Koop zelden meer fysieke boeken en het is ook helemaal m’n genre niet, maar deze trekt al een maand aan me. Vind haar andere boeken erg leuk en ergens zal de invloed van Twilight op m’n puberteit ook nog wel meewerken.
Wel echt jammer van al die essential oils, vooral als je een product maakt voor de rode huid.
Ik vond dat wel een fijn boek. Hoop dat jij er ook wat aan hebt!
Ja dat boeit me niet zo. Het werkt en m’n huid doet het er top op.
Ik was m’n gezicht altijd (ook) onder de douche, dus ik gebruik hem gewoon onder de douche.
Bij mij hielp een combinatie van soolantra, rozex, beide 1x per dag smeren en een lage dosis antibiotica slikken voor ongeveer 4 maanden. Toen is het 1.5 jaar weggeweest, zonder nog iets te gebruiken. Het is nu weer (wel in mindere mate) terug. Ik heb de 2 cremes alweer geprobeerd maar dit werkt niet. Dus wil in het najaar weer naar de dermatoloog gaan voor de antibiotica erbij. Mede omdat die cremes ook niet goed zijn om in de zon te gebruiken volgens de dermatoloog. Ik vermijd liever de antibiotica als het kan. metrodinazol is hetzelfde als rozex zie ik nu.