Denk raskatshoppen
Denk ook zoiets, maar kan niet zoveel met huilende emoticons haha. Mocht het raskatshoppen iets minder erg maken, het is niet bij een broodfokker maar een nestje bij iemand die ik ken. En ja, ik vind het mooie katten dus sorry not sorry
Heb je ervoor betaald?
Het is meer dat er honderden even schattige kittens binnenkomen bij alle asiels, het is totaal onnodig en onwenselijk om nog meer nestjes katten te hebben, ongeacht of het je kennissen zijn of niet. Steriliseer je katten.
Ik heb geen reactie achtergelaten, maar een dier in het aankopentopic (terwijl er een kattentopic is) is toch gewoon om te janken? Ik denk dat dat, in combinatie met een stockfoto van het ras dat je gekozen hebt alsof het over een model tas of telefoon gaat, je post niet zo sympathiek maakt.
Oke kan ik me iets bij voorstellen idd, ik heb geen eigen foto’s nog en ivm privacy en herkenbaarheid wilde ik geen foto gebruiken die ik niet zelf heb gemaakt. Volgde het kattentopic niet dus wilde eerst rustig alles bijlezen voor ik daar mee zou posten.
Life changing
Koop je ook de dierenzorgverzekering erbij?
-los van de raskatten discussie- lekker boeiend & overdreven dit. Er wordt hier toch ook skin care geplaatst terwijl er een beauty topic is. Er wordt hier toch ook kleding geplaatst terwijl er een mode topic is. Er wordt hier toch ook bordspellen geplaatst terwijl er een spellentopic is. Er wordt hier toch ook parfum geplaats terwijl er een parfumtopic is. Enzovoorts
Dierenzorgverzekeringen/huisdierenverzekering is geldklopperij.
Wanneer je een dier kunt kopen, moet je gewoon een bedrag op de rekening hebben staan om kosten direct af te tikken. En dan moet je denken aan een bedrag van minstens 1500 euro.
… Wat een vergelijking. Dat zijn allemaal spullen terwijl een kat een levend wezen is.
En als je geen 1500 euro over hebt mag je geen dier? Ik ben toch erg blij met mijn kattenverzekering.
Love de jas
Omg twee mega interessante discussies die door elkaar lopen
Als je een hond/kat van 1000 euro kan kopen…
Ff mezelf gequote maargoed
Ook een leren jas via vinted.
Hij staat alleen al een paar dagen op alleen verzonden dus daar erger ik me aan🫠🫠
Schiet op met die updates.
… dus? Is toch net zo goed een aankoop
Ik werk in de veterinaire sector en dit was tot een aantal jaren geleden ook mijn gedachte. Maar gezien de gestegen kosten, zeker in de tweedelijns zorg, zou ik het persoonlijk in ieder geval sterk overwegen.
Wanneer je de (dierenarts)kosten van een dier niet kunt dragen moet je geen dier nemen. En hier kun je je niet voor verzekeren, want ook de prijs van de basisbehoeften zoals (goed) voer, ontworming en entingen blijven stijgen en daar kun je je niet voor verzekeren.
Ik zie/hoor het genoeg om mij heen. Schrijnend en het dier is het slachtoffer.