Alles Snag.
@FrauHelga ben toch maar voor de tankini gegaan met shorts omdat boven en onder ruim een maat scheelt bij mij. En de bikinitop voor als ik die ooit durf te dragen of echt wil zwemmen.
Beide van Terstal. Hopelijk zitten deze mooier dan die van de H&M divided, dat was geen succes helaas.
Hele gave combi!
Mijne is pas net verstuurd dus ik moet nog even geduld hebben voor ik het kan dragen.
Let me /us know. Ik heb die van Pieces van vorig jaar. Ook zo peplum achtig gestreept, helaas niet erg flatterend.
Ah mooi, waar is die van?
Hier gekocht
Zo mooi!!!
Oeh thanks, ik heb ook twee maten besteld. Hopelijk zit er een goede tussen.
Jaaa gaaf! Ik ga in april 2025. Ook vroeg erbij dus hele goede plekken. Ben onwijs benieuwd.
Dat durf je.
Een lichaam is maar een lichaam. Neem het aan van iemand die tien jaar lang lange broeken droeg in de zomer. Ik had alleen mezelf ermee, werkelijk niemand anders keek van me op.
Sandalen met een goede hak stonden echt al heel lang op mijn wishlist. Deze waren nu 50% afgeprijsd omdat de fysieke Sacha winkels gaan sluiten.
@MaartenVanRossem zo leuk dat Pia nu weer in Elisabeth speelt! Ik ben jaren terug naar Elisabeth geweest toen Pia de hoofdrol had