Nieuwe wandelschoenen, ik wilde graag lage en ik had deze al op het oog en nu was er sale
Iets meer dan 50% korting bij Dr Martens inclusief cashback:
En in totaal ook iets meer dan 50% korting bij Zalando:
Muiltjes voor bij m’n bruiloft outfit, Crocs omdat ik een fashion icon ben.
Dit zijn de leukste en mooiste wandelschoenen die ik ooit gezien heb
Was ik maar 10 cm kleiner dan liep ik de hele dag op van die palen. Amazing.
Heb een 2 daagse bruiloft in het buitenland in september. Thema is pastel. Kan helaas niet op hakken lopen (medische redenen) dus moet er laarsjes of sneakers bij aan. Vind het zo moeilijk!
Houd niet zo van jurkjes bij mezelf (voel me snel enorm, heb een appel figuur). Dus enorme zoektocht. Na lang scrollen gisteren deze twee maar besteld.
Ben bang dat die tweede te kort is maar is wel het meest flatteuze voor mijn figuur (denk ik).
Kan zo’n kort jurkje uberhaupt? Ik voel me echt een noob haha.
Wli eigenlijk het liefst iets kopen dat ik daarna ook nog kan dragen, vind t zo zonde als t in mn kast blijft hangen. So many thoughts.
Als je niet houdt van jurkjes waarom wil je er dan toch een aan? Je kunt ook gaan voor een mooi broekpak of jumpsuit, of een rok met top of blouse.
Als het tweede jurkje zo kort valt als op het model, zou ik het niet naar een bruiloft aandoen. Je wilt niet dat een minieme windvlaag je exposet
Maarrrr die modellen zijn vaak lang natuurlijk, dus als het bij jou 10cm lager valt, prima toch! Leuk ook die!
Heb je ook sandalen of loafers ofzo ipv sneakers/laarsjes?
zijn sandaaltjes geen optie? vind ik toch wat mooier onder een jurk denk ik. maar idd een jumpsuit of broekpak kan ook mooi zijn, vooral als je je daar comfortabeler in voelt.
Idd. Jezelf niet kwellen hoor! Zijn zoveel mooie pakken te koop (of lenen van een vriendin)
En @Pippin:
Net de bestelling binnen gehad. De onderste jurk uit m’n post gaat terug (of probeer ik via Vinted te verkopen), vind hem te dun qua stof en ook al had ik deze een maat ruimer (mijn eigen maat) besteld dan de andere twee, zat deze naar mijn zin te strak om mijn buik. Paste wel, maar viel gewoon niet mooi. De andere twee zijn qua maat perfect en had ik dus een maatje kleiner besteld. Kwaliteit van die twee vind ik ook gewoon mooi, vooral de bovenste jurk uit mijn post is gewoon zwaar en voelt daardoor fancy haha. De t-shirtjurk is gewoon een fijne katoenen jurk met weinig poespas haha.
Helaas niet, ik heb een loopbeugel waardoor ik echt stevige schoenen nodig heb
Bedankt voor je uitgebreide reactie! En leuk dat de bovenste een succes is, echt zo’n toffe jurk.
Wil ik ook graag! Maar t is daar zo godverziekend heet haha dus eentje met lange pijpen is me te warm en heb (nog) geen bruiloftwaardige playsuit gevonden.
Zou gaan voor een jumpsuit of een leuk gekleurd pak in een lichte stof (ik zie nu je post hierboven). Ik denk dat c&a een lila had in hun collectie. Kan je dragen met stevige schoenen en is niet “storend”. Je hebt zeer lichte en korte jurken als optie en met een laars of sneaker is dat verlengde effect op je benen weg.
Ik heb mijn paar al vijf jaar, echt fijn!
Thanks! Lief dat je meedenkt!
Kan allemaal met sneakers aan, onder de blazers doe ik er een ook een leuke top aan. Je kan dan feesten zonder jas aan maar bent wel genoeg beschermd bij slecht weer.
Dankjewel!!! Helemaal nieuwe inspiratie door jou!
Succes met de zoektocht!