Die eerste is echt heeeeeel leuk voor een bruiloft als je geen lange pijpen wilt @CarrieBradshaw
Ik denk dat ik door deze post maar weer eens bij C&A ga kijken want heb nog een tegoedbon van toen ik iets terugbracht en kon er nooit dingen in mijn stijl vinden, maar deze items zien er tof uit!
Ik had echt intens veel zin in tout macarons al een paar weken, dus even een godsvermogen daaraan uitgegeven voor 20 macarons.
Ken je de luxemburgerli macarons al? Intens lekker maar intens veel pijn aan je portemonnee
Ik ga ook eens die tout macarons proberen!
Oeh nee niet eerder van gehoord! Waar bestel je die en wat zijn je favorieten? Dan onthoud ik dat voor de volgende keer!
Caramel Fleur de sel, lemon en champagne zijn mijn favoriet. Helaas alleen nog te koop in Zwitserland volgens mij, mijn collega neemt een paar keer per jaar een paar dozen mee. Mocht je ze ooit ergens tegenkomen, zeker proeven!
Ik heb sinds kort schoenen van Lululemon en heb daardoor ineens zo’n last van m’n voeten?? Echt een vage pijn. Hoop dat deze beter zijn.
Die bondi sands gezichts SPF vind ik echt fijn!
Ik vind zelf de spf van rituals heel fijn! Smeert en voelt als een dagcrème en is beschikbaar in spf 30 en 50. Gebruik ik elke dag onder m’n make up, echt top spul.
Ik vind bondi sands ook erg fijn. Ik gebruik nu de gewone van bondi voor mijn gezicht. En is niet wit of glimmend.
Oke maar dat heeft ze niet gekocht?
Shiseido is heel goed! Van Bondi sands heb ik zelf alleen de zelfbruiner geprobeerd en die is geweldig, dus de zonnebrand is vast ook prima. Fijne vakantie alvast!
Goh… omdat ze zei dat ze hoopt dat het wat is tipte ik ff iets dat fijn is en in het buitenland ook te vinden is, mocht het prut zijn.
Was iig goed bedoeld!
Die van Shiseido is fijn, alleen een beetje vettig als je al een vette huid hebt (zoals ik haha)