Show je laatste aankopen #10

Caravannetje :smiling_face_with_tear:

133 likes

Een kleurrijk kleed voor bij het kleurrijke tafeltje

92 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Waar is het allebei van?

5 likes

Kleed is de nieuwe retro collectie van Ikea en tafeltje is van Zuiver (Victoria)

4 likes

Heel leuk! Nu wil ik ook dat kleed maar hij is net te groot of net te klein voor de plekken in mn huis waar ik hem voor me zie :frowning:

2 likes

Heb de tafel ook en elke dag vrolijk door

8 likes

Voor m’n gevoel deze glazen gratis gekregen haha want had ze in februari al besteld en betaald maar er was iets mis gegaan met t mailtje dat ik ze mocht komen halen, en toen vergeten :disguised_face: dus nu bijna 6 mnd later heb ik ze alsnog

56 likes

Ik heb deze glazen ook en echt nog steeds verliefd op :heart_eyes:

6 likes

Gisteren gingen mijn oude kapot na 8 jaar :cry::cry: moest op blote voeten naar huis lopen

11 likes

Havaianas zijn ook écht het geld waard! Vroeger vond ik ik het onbegrijpelijk dat mensen dit soort dure slippers kochten terwijl je ook best slippers voor 5 euro in kruidvat kon scoren :crazy_face:

4 likes

Jeans van Levi’s en tas van Zara.

8 likes

Ik ben weer in een trend getrapt ik moet ook zon mega ketting. Allemaal via vinted. Voor dat hartje wil ik zon leren touwtje maar waar haal je die haha.

17 likes

Ik mis de authentieke uilen ketting.

30 likes

Markt of knutselwinkel als pipoos.

3 likes

Schoenmakers verkopen vaak leren veters, soms zelfs op rol zodat je gewoon een bepaalde lengte kunt laten afknippen.

1 like

Vroegah kon je van die leertjes bij Bijoux Brigitte kopen. (Tezamen met rosequartz hangers)

5 likes

Wibra! Van de week zo’n kartonnetje met 3 kleuren leren veter gekocht

2 likes

Lampjes op zonne-energie voor op het balkon, via enjoythesun! Met een paar reservelampjes erbij, want van het huidige cheape lichtsnoer doet ook nog maar minder dan 1/5e het. En je kunt ze ook nog opladen met usb c, dus zelfs licht op niet zonnige dagen.

Het ligbed x 2 van de ikea. Wilde hem eigenlijk al voor de volle prijs kopen, maar toen zag ik er twee van in de koopjeshoek liggen voor een kwart van de prijs. Score! Nu heeft mn vriend er ook een.

Bikini van de, jawel, c&a. Hij zit mooi! De binnenkant is ook rood, er zitten geen losse pads in, en de bandjes zitten fijn.

Deze spiegel/lamp van de Ikea! Echt een leuk ding!

55 likes

Die bikini heb ik ook en ben er zo blij mee! Hij zit echt perfect

5 likes