ja ik was echt verbaasd! Bikini’s kopen houd ik nooit zo van, maar dit was echt in een keer goed!
Ik wil dit als bikini!
Stel het voor zou ik zeggen . Ze maken daar tegenwoordig alles met een tompouceprint dus best kans dat ze luisteren.
Ik weet nog steeds niet wat het verschil is tussen lip oil en lip gloss
Had ooit een lip oil in een goodiebox maar dat was gewoon een gloss??
Dacht dat de oil een soort bodylotion voor je lippen zou zijn ofzo (ew)
in de laatste maand ongeveer:
jurk en skort van uniqlo
broek en top van weekday
nikes
vakantie naar mexico
vierde poging eindelijk goed omg hallelujah
Mooi badpak!
Ik heb deze. Ofja dezelfde set maar dan met het knalroze handvat en nog wat losse. Vind ze echt super fijn. Ze zijn niet 100% te vergelijken met zoeva, maar ze zijn voor wat ze kosten echt heel goed. De highlight kwast en blushkwast heb ik al zeker 5 jaar en gebruik ik zo ongeveer dagelijks, maar ze zien er nog steeds top uit, behouden goed hun vorm en verliezen ook geen haar. Alleen de tekst is inmiddels van het handvat gesleten maar verder zijn ze nog echt meer dan prima.
Ik heb deze en ik heb echt enorm goede ervaringen ermee! Ze blijven mooi na vele wasbeurten. Ik bestel liever niet via Chinese webshops, maar mocht mijn huidige set het begeven, dan zal ik hiervoor toch een uitzondering maken
Ik weet niet of het wat uitmaakt (ik weet niks van Ali, etc), maar ik heb ze via de officiële website gekocht, die verzendt vanuit België.
Ik ben tegen de slechte werkomstandigheden die schuilgaan achter de productie en distributie van dit soort Chinese producten, dus ik vrees dat het niet veel uitmaakt via welk land het wordt verstuurd, maar ik hoop dat het toch verschil maakt! Goed om te weten dat ze ook een officiële site hebben trouwens. Ik had mijn set via Ali besteld maar jouw manier klinkt handiger
Hm ik heb mijn kwasten denk ik ook al 20 jaar ofzo (niet deze hoor)
Ja, precies… wat een vervelende gedachte Ik voel me soms schuldig voor zulke bestellingen. Het liefst zou ik gewoon uitsluitend producten willen kopen die dier- en mensvriendelijk geproduceerd worden! Make-up koop ik cruelty free (en dat betekent dat het niet in China wordt verkocht), dus het voelt voor mij dubbel. Die kwasten heb ik nu trouwens 3 jaar en ze zijn nog lang niet versleten.
Cute! Lopen ze ook lekker?
Ja ook nog haha. Nog geen kilometers op gelopen ofzo maar dat suède is heel zacht.
Ik heb hem binnen en ik vind hem echt fijn!
Ik heb hem ook en hij is echt superchill!
Print snel, makkelijk met je telefoon te verbinden, labels kun je echt uitgebreid ontwerpen (en makkelijk uitlijnen enzo), hij is een fijn klein formaat, geen losse batterijen maar oplaadbaar met een kabeltje - alleen maar pluspunten