Show je laatste aankopen #10

Ja helemaal mee eens! Ik wist niet dat labels maken leuk kon zijn haha.

5 likes

Wel nieuwsgierig wat jullie dan allemaal labelen? Kan behalve weckpotten en opbergdozen niks bedenken maar geloof meteen dat het leuk is :upside_down_face:

1 like

Rattenvoerdingen, wasgoed (heb een speciale bak voor de ratten enz). Verder weet ik ook nog niks zo 1 2 3 maar het zal altijd wel handig zijn om te hebben. :laughing: Ik prop toch alles in bakken dus ik ga vast nog wel meer labelen.

1 like

Haha waarschijnlijk kun je hier met een beetje goede wil overal wel een toepassing voor vinden idd

1 like

Als ik zou willen kan ik wel losgaan denk ik maar ik hou me in.

4 likes

Ik heb sinds kort ook zoiets: Mini Printer voor Mobiel - Fotoprinter voor Smartphone - Mini Pocket Printer - Pocket... | bol.com

Hij is iets dus iets breder dan die hierboven. ik label er vooral rollators mee op mijn werk in het verpleeghuis, suuuper blij mee dat die nu beter herkenbaar zijn. En print kleine zwartwit fotootjes op stickers voor in mijn dagboek en agenda enzo haha. Ik vind het vet leuk! Soort slecht geprinte polaroids echt cute. Werkt echt vlekkeloos via bluetooth, verbaasde me door de prijs. Wel even bijknippen met een schaar.

2 likes

Dankjewel! Ik denk dat ik m ook ga bestellen dan!

3 likes

Ik heb mijn labelprinter gelabeld. Hoogtepunt van mijn week.

26 likes

Kruidenpotjes, kabeltjes, maar vooral alle sieraden die we op voorraad hebben in de piercingshop haha

6 likes

Oh dat is bij deze niet nodig gelukkig!

4 likes

https://www.decathlon.nl/p/rugzak-voor-wandelingen-nh-escape-500-23l-rolltop/_/R-p-334561

Deze handbaggagetas die meegaat op reis. Ik had/heb een Deuter daypack (al 10 jaar) met een ongelukkig model waardoor het altijd proppen is. Iedere vakantie erger ik me eraan. Deze lijkt mij zoooo handig!
Na mijn reis volgt de recensie :crazy_face:

15 likes

Ik ben erg benieuwd! Er is ook een grotere versie die nog in de handbagage mee mag toch?
Hij leek mij ook wel handig met al die vakjes en die rits tot beneden.

1 like

Omdat ik nu ik mijn dochtertje ben verloren met 17 weken zwangerschap geen zwangerschap kleding meer aan wil/of strakke kleding want ik haat de kilo’s.
Even wat geshopt voor de vakantie.

52 likes

Precies dit hele setje (hipster, bh, jarretel) was nog in mijn maat én in de korting bij de bijenkorf :star_struck: Ipv 340 euro, 125 euro woep woep

merk is Aubade

84 likes

Heeft u alles gevonden wat u zocht?

Nou, ik heb vooral gevonden wat ik niet zocht, kwam voor een tweezerman :relaxed:

59 likes

Playsuitje

39 likes

Je lievelingskleur is pantervel? :grin:

8 likes

Oh wat gaaf dat je de baan hebt, gefeliciteerd!

2 likes

Terecht. Ook mijn lievelingskleur :heart:

14 likes

Leuk! Waar gekocht? :slight_smile:

5 likes