Show je laatste aankopen #10

Aangezien mijn huidige headset aan vervanging toe is (één oorschelp doet het niet meer), een upgrade grotendeels door mijn vriend gesponsord:

Custom Magic the Gathering playmat laten drukken met een afbeelding van een van mijn favoriete anime karakters (shot komt uit de aftiteling en heb dus zelf alle tekst weggewerkt hehe):

Eigen foto in rotlicht:

Samenvatting

Een pre-constructed Commander deck van de aankomende release van Magic the Gathering:
afbeelding

18 likes

Heeel lang getwijfeld maar uiteindelijk toch deze gekozen!

27 likes

:water_buffalo::bison:

42 likes

Nadat mijn bureaustoel kapot was gegaan zat ik inmiddels al een paar maanden op een plastic stoeltje achter mijn bureau. :smiling_face_with_tear: Dus nu heb ik voor €10 op Marktplaats een nette bureaustoel gescoord.

Niet eigen foto’s want mijn vader moet hem zaterdag nog voor mij ophalen. Misschien dat ik de onderkant nog wel zwart ga maken.

12 likes

Als beloning omdat ik dit weekend mijn kleding kast ga opruimen. :joy:

52 likes

LOVE IT!! :heart:

10 likes

14 likes

Thnx! :smile: Ik vind het ook heel tof dat de tekeningen geborduurd zijn.

2 likes

23 likes

Aanrader deze!!

3 likes

Sinds lange tijd maar weer eens een poging gedaan om leuke nieuwe kleren te kopen, maar ik eindig altijd weer met dezelfde kleren die ik al jaren draag. Zoals deze van de Monki waar ik al meerdere jumpsuits van heb versleten in alle kleuren.

18 likes

Ik ben met m’n derde bezig hiervan, ze zitten zo vreselijk lekker, maar er komen snel gaatjes in.

1 like

Ja, zonde is dat he. De stof is zo fijn, maar echt jammer van de kwaliteit.

4 likes

Die met de gaatjes gebruik ik nog om in te slapen of als huispak als het heel warm is

8 likes

Ganni

Jacquemus

29 likes

Ik wist niet dat dit boek bestond en moest hem hebben toen ik anderen erover hoorde en een filmpje zag. Ben benieuwd!

16 likes

Ohhh, die Barbie had ik! Zat een tube gel bij :joy:

3 likes

Dat is totally hair barbie, het was de meest verkochte Barbie in de jaren 90!
Edit: meest verkochte Barbie ooit zelfs

6 likes

Oh haha, geen wonder dat ik die ook had dan.

8 likes

Same!

2 likes