Zou ik maar snel doen want volgens mij komt er sowieso nog een verbod op bepaalde doseringen van retinol in europa. Ze willen ons helemaal naar de getver krijgen hier
Hamsteren it is, thnx for the heads up
Ik gebruik sinds een aantal maandan adapalene voor zowel mn eeuwig durende puistjes ( volwassen worden is één grote leugen) en om mijn rimpels en pigmentvlekjes te voorkomen. Mijn huid kan dit beter hebben dan alle retinol van Paula die ik heb geprobeerd. Sindsdien is mijn huid wel echt een stuk rustiger en beter. Ik zie ook verbetering qua acne littekens.
Geef even een skreeuw als je het ergens vindt.
Ik heb trouwens nog wel A313 liggen om te proberen, maar voor dat en andere tips verhuis ik wel even naar het skincare topic. Ik ben hier eigenlijk allemaal veel te lui voor.
Alles vanaf 1% gaat eruit, want ‘te onveilig’.
Ik weet wat ik ga kopen in Parijs in september. Als ik dan nog op tijd ben
Ja volgens mij is die EU wetgeving aangenomen. Dacht vanaf 2025 maar niet zeker daarvan.
Waar koop jij deze? Het klinkt alsof dit ook voor mij zou kunnen werken
Aangezien mijn huidige headset aan vervanging toe is (één oorschelp doet het niet meer), een upgrade grotendeels door mijn vriend gesponsord:
Custom Magic the Gathering playmat laten drukken met een afbeelding van een van mijn favoriete anime karakters (shot komt uit de aftiteling en heb dus zelf alle tekst weggewerkt hehe):
Eigen foto in rotlicht:
Een pre-constructed Commander deck van de aankomende release van Magic the Gathering:
Nadat mijn bureaustoel kapot was gegaan zat ik inmiddels al een paar maanden op een plastic stoeltje achter mijn bureau. Dus nu heb ik voor €10 op Marktplaats een nette bureaustoel gescoord.
Niet eigen foto’s want mijn vader moet hem zaterdag nog voor mij ophalen. Misschien dat ik de onderkant nog wel zwart ga maken.
LOVE IT!!
Thnx! Ik vind het ook heel tof dat de tekeningen geborduurd zijn.
Aanrader deze!!
Sinds lange tijd maar weer eens een poging gedaan om leuke nieuwe kleren te kopen, maar ik eindig altijd weer met dezelfde kleren die ik al jaren draag. Zoals deze van de Monki waar ik al meerdere jumpsuits van heb versleten in alle kleuren.
Ik ben met m’n derde bezig hiervan, ze zitten zo vreselijk lekker, maar er komen snel gaatjes in.