Show je laatste aankopen #10

Ja, zonde is dat he. De stof is zo fijn, maar echt jammer van de kwaliteit.

4 likes

Die met de gaatjes gebruik ik nog om in te slapen of als huispak als het heel warm is

8 likes

Nou, nog een sale aankoopje dan. Want ik zag Jessica Alba in deze trui en love it.

83 likes

Ganni

Jacquemus

29 likes

Ik wist niet dat dit boek bestond en moest hem hebben toen ik anderen erover hoorde en een filmpje zag. Ben benieuwd!

16 likes

Ohhh, die Barbie had ik! Zat een tube gel bij :joy:

3 likes

Dat is totally hair barbie, het was de meest verkochte Barbie in de jaren 90!
Edit: meest verkochte Barbie ooit zelfs

6 likes

Oh haha, geen wonder dat ik die ook had dan.

8 likes

Same!

2 likes

1943978

Pre order voor de Samsung Galaxy watch 6 in het goud met nog een gratis stoffen bandje in dezelfde kleur

24 likes

Celine Catherine :smiling_face_with_three_hearts:

58 likes

Vriend is geslaagd voor z’n opleiding, ben nu heel jaloers op hem haha. Als ie hem in elkaar heeft gezet, ga ik hem denk ik weer slopen om hem vervolgens weer op te bouwen. :joy:

27 likes

Ja, moest even checken omdat het een Amerikaans merk is. Maar ze verzenden blijkbaar vanuit Duitsland. Dus geen gekke kosten ofzo verder.

3 likes

58 likes

Benieuwd naar de Before & After :crossed_fingers:t2:

5 likes

Oeh! Ik ben een sucker voor van die schoonmaakfilmpjes, zou je misschien willen laten weten hoe ie bevalt? :grin:

5 likes

Deze ‘jogger’ pantalons van Costes, bij de grijsgroene ook de bijpassende waistcoat.

32 likes

Het was geen masterclass; was een normale afspraak voor make up! Maar was echt heel leuk, aardige medewerkers en goed geholpen. Ze nemen echt een uur de tijd voor je en zo kun je alles eens een beetje uitproberen

11 likes

Ik wil hem ook graag bestellen. Zalando raadt een maat kleiner dan mijn normale maat aan. Is dat bij jou ook zo?

2 likes

Echt ideaal! Ik heb hem ook en recent de bank nog weer gedaan. Meerdere keren over zelfde stuk gegaan. Bank ziet er uit als nieuw.

3 likes