Show je laatste aankopen #10

1943978

Pre order voor de Samsung Galaxy watch 6 in het goud met nog een gratis stoffen bandje in dezelfde kleur

24 likes

Celine Catherine :smiling_face_with_three_hearts:

58 likes

Vriend is geslaagd voor z’n opleiding, ben nu heel jaloers op hem haha. Als ie hem in elkaar heeft gezet, ga ik hem denk ik weer slopen om hem vervolgens weer op te bouwen. :joy:

27 likes

58 likes

Benieuwd naar de Before & After :crossed_fingers:t2:

5 likes

Oeh! Ik ben een sucker voor van die schoonmaakfilmpjes, zou je misschien willen laten weten hoe ie bevalt? :grin:

5 likes

Deze ‘jogger’ pantalons van Costes, bij de grijsgroene ook de bijpassende waistcoat.

32 likes

Het was geen masterclass; was een normale afspraak voor make up! Maar was echt heel leuk, aardige medewerkers en goed geholpen. Ze nemen echt een uur de tijd voor je en zo kun je alles eens een beetje uitproberen

11 likes

Ik wil hem ook graag bestellen. Zalando raadt een maat kleiner dan mijn normale maat aan. Is dat bij jou ook zo?

2 likes

Echt ideaal! Ik heb hem ook en recent de bank nog weer gedaan. Meerdere keren over zelfde stuk gegaan. Bank ziet er uit als nieuw.

3 likes

Broek van TwoThirds. Hopen dat ik de juiste maat heb gekozen.

10 likes

Heb die broek in het bruin en het is echt m’n lievelingsbroek!
Heb wel een maat groter dan m’n eigen maat.

4 likes

Ja hier ben ik dus bang voor, ik had eigenlijk 2 maten moeten bestellen…

3 likes

Ik heb hem uiteindelijk teruggestuurd en weer een nieuwe besteld. En dat met hun hele marketing van ecologisch verantwoorde producten :see_no_evil:

6 likes

Ja zou wel een beetje jammer zijn maar goed. Wel fijn om te horen dat het je lievelingsbroek is :relaxed:

7 likes

Ja ik heb ook een maat kleiner dan normaal genomen en die zit perfect. Vaak klopt dat wel bij Zalando

3 likes

Zal gewoon mooi staan & fijn straks voor de winter.

25 likes

Wow ik wist ff niet waar ik naar keek. Tot ik de franjes zag hahaha

5 likes

Is het een sjaal? Of een kleed?

6 likes

Deken is het.

4 likes