Show je laatste aankopen #10

Broek van TwoThirds. Hopen dat ik de juiste maat heb gekozen.

11 likes

Heb die broek in het bruin en het is echt m’n lievelingsbroek!
Heb wel een maat groter dan m’n eigen maat.

4 likes

Ja hier ben ik dus bang voor, ik had eigenlijk 2 maten moeten bestellen

3 likes

Ik heb hem uiteindelijk teruggestuurd en weer een nieuwe besteld. En dat met hun hele marketing van ecologisch verantwoorde producten :see_no_evil:

6 likes

Ja zou wel een beetje jammer zijn maar goed. Wel fijn om te horen dat het je lievelingsbroek is :relaxed:

7 likes

Ja ik heb ook een maat kleiner dan normaal genomen en die zit perfect. Vaak klopt dat wel bij Zalando

3 likes

Zal gewoon mooi staan & fijn straks voor de winter.

25 likes

Wow ik wist ff niet waar ik naar keek. Tot ik de franjes zag hahaha

5 likes

Is het een sjaal? Of een kleed?

6 likes

Deken is het.

4 likes

Echt? Zou je een lijstje kunnen schrijven met wat je gebruikt en welke merken?

1 like

Na maanden wachten eindelijk op voorraad bij Zalando.

54 likes

Kobo Libra 2.
Uiteindelijk heb ik dat na 3/4 jaar bij alle e-readers, ze lopen vast. Totdat hij een paar keer per dag vastloopt. En dan is het weer tijd voor een nieuwe.
En ik lees heel veel dus miste het echt dat ik vanmorgen niet kon lezen omdat hij vastliep! :sob:
IMG_7493

27 likes

Ik heb sinds gisteren de witte versie. Leest heel fijn.

Mijn oude kobo is ouder dan 6 jaar maar trekt nu soms ineens de batterij helemaal leeg

3 likes

Ik heb nu de Libra (1) en de grootte is perfect en ik gebruik de knoppen vaak. Dus toch maar weer de Libra ipv de aura

Wauw 6 jaar! Dat hebben ze bij mij nooit gehaald.

5 likes

Ik vind 3/4 jaar best kort eigenlijk juist!
Ik heb de aller eerste kobo glo nog uit 2012 denk ik zoiets. Nu ben ik ook (helaas) geen super actieve lezer meer hoor

Mijn moeder haar ereader was zelfs nog ouder en had nog geen verlichting haha & die ook 2 jaar geleden een nieuw e reader van ons gekregen. Zij is wel een fanatieke lezer

3 likes

Bij mij gaan ze tot nu toe altijd stuk nog net binnen de garantie. En dan krijg ik dus een nieuwe of m’n geld retour. Best slecht.

6 likes

Ow joh wat bizar, ik ben helemaal verbaasd. Ik was echt in de veronderstelling dat die onverwoestbaar waren. Wat gaat er dan bv kapot?

3 likes

Ik weet het niet zo heel goed meer want ik was het zo zat dat ik zo’n 6 jaar op de iPad heb gelezen. Nu heb ik de gok weer gewaagd en in december een e-reader gekocht.

Maar van wat ik me kan herinneren was het de laatste keer zo dat als ik een bladzijde omsloeg hij helemaal versprong naar tientallen pagina’s verder en dan was ik steeds aan het bladeren en zoeken waar ik gebleven was.

2 likes

6 likes