Show je laatste aankopen #10

Ik heb ook die Kobo Glo maar dan sinds 2015 en hij doet het nog prima! Misschien minder functies/knoppen, daardoor minder snel kapot?

2 likes

Misschien kwamen ze erachter dat ze onverwoestbaar waren en sindsdien maken ze ze expres wat kwetsbaarder.

Ik heb ook een Kindle uit 2016 en die doet het nog heel goed. Het zal niet alle nieuwe features hebben van de huidige ereaders maar die heb ik niet nodig.

5 likes

Ik had tot voor kort nog een kobo touch. (Geplet in de tas van mijn dochter = scherm stuk) Uit 2011. Dus ze doen het tussen het vastlopen nog wel. Maar ik kan daar niet tegen, ik wil lezen wanneer ik wil!
Dus mijn huidige Libra is dan reserve voor mijn dochter / man. Die leest alleen op vakantie :laughing:

@ZusjevanJoost oh ja dat herken ik ook! Lees je door en denk je, Heu? Ik mis een stuk en dan ben je 10 bladzijden verder!

Maar ik blijf toch kobo fan vanwege kobo plus.

3 likes

Nee niets doet het dan meer. Resetten, harde reset, aan de oplader leggen werkt ook niet. Hij reageert dan nergens meer op. Meestal na een paar uur lukt het dan weer.

2 likes

en andere Kindle gebruikers; ik twijfel heel erg om over te stappen op een Kobo vanwege Kobo plus. Weten jullie voor de Kindle alternatieven als Kobo plus? Ik weet dat die van Kindle alleen voor US en UK beschikbaar is.

2 likes

Ik had vroeger een tolino en die was zo fijn omdat je op de achterkant kon tikken om te bladeren. Van m’n kobo krijg ik handkramp en een popsocket plakt niet op die ribbelige achterkant.

2 likes

Naar aanleiding van forumergernissen:

Ik heb dit gekocht en jullie moeten het hebben! Het is echt fantastisch en de hype op dit moment. No spon!!

Kijken of je het met een saai oma-artikel van de intertoys ook voor elkaar krijgt :joy:

28 likes

Dit gaan sowieso allemaal mensen kopen die gemiddeld 1 keer per 5 jaar een puzzel leggen.

Edit: €20 voor 6 plastic schaaltjes die je kan stapelen. Groundbreaking.

21 likes

Mijn kobo aura doet het ook nog goed, al sinds 2014 (zonder hoesje zomaar in elke tas, wat een goed ding!)

Vind dat er niet zo veel grote dingen zijn verbeterd in de nieuwe modellen, zou een nieuwe anders best willen kopen maar alles kan er gewoon nog op!

6 likes

That’s me! Maar ja je moet toch wat met je geld als je stopt met roken… :woman_shrugging:

4 likes

Hahaha sorry maar WAT

Ook echt 88 reviews op bol en gemiddeld 4,5 sterren. Wie koopt dit?

9 likes

Ik hoor het al: jullie zijn geen echte puzzelaars :sob:

9 likes

De reviews zijn nou ook niet echt goed. Blijkbaar te klein en het stapelt niet goed

3 likes

Helaas een verjaardagscadeau, maar ik ga ze sowieso ook lezen. Love de gefotoshopte covers ook :joy:

23 likes

Wij hebben laatst een aantal seizoen gedownload
Love it.
Zei al, je moet geen vrienden met haar zijn want er gaat altijd wel iemand dood :joy:

2 likes

Ja idd en laat je hond thuis!

4 likes

Wat dacht je van plastic bakjes uit je kast nog over van de bestelling bij de Chinees?

5 likes

Ik reed blijkbaar op banden zonder profiel, dus deze maar laten vervangen.

afbeelding

En omdat ik stress had bij de garage, lekker schade gereden bij een andere auto dus ook dat lekker afgetikt :money_with_wings:

afbeelding

En als klap op de vuurpijl stopt de wasmachine er zojuist mee, dus:

afbeelding

Ik haat haat haat het dure volwassen leven.

48 likes

Slechte dingen komen altijd in 3, dus je bent hopelijk voorlopig wel even klaar.

21 likes

Dit is een van de weinige post waarvan ik denk “Ja dat had diegene echt nodig”

56 likes