Hahaha sorry maar WAT
Ook echt 88 reviews op bol en gemiddeld 4,5 sterren. Wie koopt dit?
Hahaha sorry maar WAT
Ook echt 88 reviews op bol en gemiddeld 4,5 sterren. Wie koopt dit?
Ik hoor het al: jullie zijn geen echte puzzelaars
De reviews zijn nou ook niet echt goed. Blijkbaar te klein en het stapelt niet goed
Wij hebben laatst een aantal seizoen gedownload
Love it.
Zei al, je moet geen vrienden met haar zijn want er gaat altijd wel iemand dood
Ja idd en laat je hond thuis!
Wat dacht je van plastic bakjes uit je kast nog over van de bestelling bij de Chinees?
Slechte dingen komen altijd in 3, dus je bent hopelijk voorlopig wel even klaar.
Dit is een van de weinige post waarvan ik denk “Ja dat had diegene echt nodig”
Ik vind wel wat van de kwaliteit en de kwantiteit.
Ik heb ook heel lang speciale “binnen” slippers gehad, tegenwoordig gewoon blote voeten / sokken
Hahaha alleen duitsers . Ik doe dat ook meestal eigenlijk. Echt van huis uit meegekregen, mijn ouders doen dat ook nog steeds. Op de bank enzo wel uit uiteraard. (Ik zit altijd met mijn voeten op de bank)
Huisslippers? Zo noemde wij dat althans haha
Ik vind het fijner dan sloffen omdat je lekker je tenen kan bewegen haha. In sloffen ook, maar dan voel je die bovenkant.
Niet gek! Ik heb adilettes voor thuis, kun je ook chill met sokken in. Ik loop eigenlijk nooit op blote voeten thuis.
Hangt dit niet samen met huishoudens waar je je schoenen binnen uit moet doen? Dat je dan in plaats daarvan een slipper of pantoffel aantrekt?
Oh nu ik er zo over nadenk draagt volgens mij bijna iedereen die ik ken slippers in huis haha.
Mijn ouders dragen ook altijd slippers in huis! Ikzelf loop gewoon op sokken of blote voeten.