Show je laatste aankopen #10

Trots dat ik diegene mag zijn

18 likes

Ik vind wel wat van de kwaliteit en de kwantiteit.

9 likes

Kwantiteit van het verdomde geld ja

4 likes

Krukje heeft een andere print

11 likes

Ik heb ook heel lang speciale “binnen” slippers gehad, tegenwoordig gewoon blote voeten / sokken

5 likes

Hahaha alleen duitsers :sweat_smile:. Ik doe dat ook meestal eigenlijk. Echt van huis uit meegekregen, mijn ouders doen dat ook nog steeds. Op de bank enzo wel uit uiteraard. (Ik zit altijd met mijn voeten op de bank)

4 likes

Huisslippers? Zo noemde wij dat althans haha

4 likes

Ik vind het fijner dan sloffen omdat je lekker je tenen kan bewegen haha. In sloffen ook, maar dan voel je die bovenkant.

3 likes

Niet gek! Ik heb adilettes voor thuis, kun je ook chill met sokken in. Ik loop eigenlijk nooit op blote voeten thuis.

1 like

Hangt dit niet samen met huishoudens waar je je schoenen binnen uit moet doen? Dat je dan in plaats daarvan een slipper of pantoffel aantrekt?

2 likes

Oh nu ik er zo over nadenk draagt volgens mij bijna iedereen die ik ken slippers in huis haha.

Mijn ouders dragen ook altijd slippers in huis! Ikzelf loop gewoon op sokken of blote voeten.

2 likes

Cadeautje voor een vriendin. Ze heeft haar droombaan op de SEH gekregen en deze tas is gemaakt van oude ambulancekleding.

198 likes

Als extra motivatie om weer te gaan sporten

22 likes

Totaal off topic, maar ik wil even zeggen dat ik dit zo attent en lief vind.
Zou dit heel erg waarderen als vriend(in).

62 likes

Mee eens, zo lief en echt een origineel en passend cadeau!

17 likes

Im not a regular nurse, im a COOL nurse

12 likes

Blouse diane von furstenberg

Leren rokje Sandro

Allebei via vinted :slight_smile:

22 likes

Na jaren op zoek te zijn naar de beste zwarte sandaal, heb ik ze eindelijk gevonden. En ze zijn geweldig. Blokhak, leer, zacht voetbed, maken je enkels smal, zijn niet te hoog en staan ook nog eens fantastisch en ook nog eens redelijk OK prijstechnisch. :star_struck::star_struck:

35 likes

Oh wat tof! Mijn vriendin was heel blij met de tas en heeft hem direct in gebruik genomen.

6 likes