Paar dagen naar Kopenhagen
Wat een goed idee, waar is deze van?
Ik had hetzelfde probleem toen ik een paar gekregen had, maar heb de band bij de schoenmaker in laten korten en op maat laten maken. Kostte volgens mij nog geen tientje. En nu zijn ze top!
Waar zijn deze van
Niet mijn aankoop maar ik zie Gstar
G-Star. Stond er ook van te kijken.
(Regen)jas.
Na meerdere keren m’n huidige jas half open moeten ritsen om er mee te kunnen fietsen, waardoor m’n broek en schoenen alsnog helemaal doorweekt waren.
Tbh vind ik deze jas niet zo ideaal. De kwaliteit valt me tegen en ik krijg 'm niet goed over mijn stuur (en ik heb het geprobeerd met meerdere fietsen). Ik vind het niet leuk om een Nederlands bedrijf een slechte waardering te geven maar die jassen zijn echt heel duur, voor dat geld kun je duizend keer een old skool regenjas + regenbroek kopen. Ik mis in ieder geval alsnog een regenbroek bij deze jas.
Edit: Oh en je hebt een donkere kleur uitgekozen maar regen gaat vaak juist gepaard met slecht zicht en dan kan je beter zichtbare kleuren dragen. Ik heb de fout gemaakt om een zwarte te kopen pff.
Oh jammer dat je de jas niet fijn vind! Had je precies deze of dat andere model? Die wat simpeler is qua design. Mag toch hopen dat de jas het een paar jaar volhoudt voor deze prijs. 🫢
Ik heb een paar keer een regenbroek aangehad maar ik zweette me helemaal kapot, dus vond dit wel een mooie middenweg. Ook omdat de jas zo licht is. Heb ‘m ook niet puur als regenjas gekocht maar ook voor ‘gewoon’ dragen.
Ik durf niet te zeggen welk model ik wel heb, maar ik denk niet lightweight. Hopelijk heb jij er gewoon plezier van op de fiets. Misschien helpt het ook niet mee dat ik relatief lang ben (1.80). Zou niet moeten uitmaken natuurlijk, maar maakt vast het verschil.
De spf en toner nu al een aantal keer gekocht en de rest om uit te proberen. De shampoo zou goed werken bij fijn haar dat snel vet wordt dus ben benieuwd.
Ooooh die Isdin heb ik een tijdje geleden in Portugal gekocht voor het hiken daar, echt topspul!
Dacht ff dat het oldskool Mags waren
Ah