Geen lelijke oneven granny squares meer!
Echt, je ziet verschil ja? Ik denk steeds nee werkt niet en dan zie ik filmpjes en denk ik ‘zou het?’ En lees hier ook wel vaker positieve verhalen.
Vind de shampoo fijn! Maar doet verder niks qua langer niet vet houden vind ik persoonlijk…
Gelukkig dan maar een travel size gekocht
In mijn ervaring (kapper ooit: ‘nouuuuu zo’n vette hoofdhuid heb ik nog nooit gezien!!!’) helpt niks. Ik kan of elke dag m’n haar wassen of droogshampoo gebruiken/me niks aantrekken van mensen als ik eens een dag met een vette kop haar ergens kom. Heb letterlijk alles wat in een spectrum van redelijkheid zit al geprobeerd.
Vond deze shampoo op zich wel fijn, kreeg er een schoner haargevoel van dan bij veeeel andere shampoo’s die ik tot nu toe al probeerde.
Ja ben helaas ook van de “daily wash” of met een vet knotje rondlopen het lijkt me alleen soms wel chill om een dag langer met schoon haar rond te lopen. Las trouwens dat voor het douchen salicylzuur op de hoofdhuid smeren ook kan helpen, dus ga dat ook eens uitproberen.
Heb ik ook geprobeerd met scalp serum van sunday riley en voelt lekker schoon, na een nacht slapen same shit different day
Goeie deals gedaan deze sale. Bijna al mijn jeans zijn te groot of staan op scheuren dus het was nodig.
Jeans van Mango, € 16
Jeans van Only, € 16
Sandaaltjes van Even & Odd, € 19. Ik zocht al lang van die strappy sandaaltjes en deze hebben een zacht voetbed en de naaldhak heeft een haalbare hoogte.
En dit had ik natuurlijk helemaal niet nodig, maar goed:
Brief Encouter van Nars
Setje van Playful Promises
Ik heb er al een poosje 1 in de la liggen dus ga er nu toch maar mee beginnen!
Edit: wel nu al moe, wéér een stap erbij ik m’n skincare 🫶🏼
Spontaan geboekt voor over 2 weken! Laatste vakantie was 4 jaar geleden dus ik kijk er echt naar uit
Nachos eten!
Ik zal in Nacho topic kijken of er nog aanraders zijn, anders hoor ik het graag!
Zit dat middelste bij de top of bij t broekje?
@Glitterpen hou je van uitgaan? Ga naar razzmataz (als dat er nog zit) en skip barcelonetta.
El Pachuco, run dont walk
bovenkant (((denk ik))))
ben zo slecht in dingen strikken, wordt nog een uitdaging