Op advies van de kapper: m’n eerste scrunchies.
Spontaan geboekt voor over 2 weken! Laatste vakantie was 4 jaar geleden dus ik kijk er echt naar uit
Nachos eten!
Ik zal in Nacho topic kijken of er nog aanraders zijn, anders hoor ik het graag!
Zit dat middelste bij de top of bij t broekje?
@Glitterpen hou je van uitgaan? Ga naar razzmataz (als dat er nog zit) en skip barcelonetta.
El Pachuco, run dont walk
bovenkant (((denk ik))))
ben zo slecht in dingen strikken, wordt nog een uitdaging
Ik zie dat dat deze op 2 straten van het appartement af ligt dus ik zal over 2 weken een foto posten van mijn nachobowl
@Soy.peor thnx voor de tip! Ik ben alleen bang dat mijn peuter niet naar de club wilt.
Ik ben op aanraden vh forum ook daar nacho’s gaan eten. Best nacho’s ever… denk er echt nog vaak aan
Wow wat fijn! De nachos vind ik het lekkerst daar. De andere dingen zou ik niet per se bestellen. Qua cocktail moet je de malverde bestellen. En je moet contant betalen hou daar rekening mee.
Voor mijn partner die me gevraagd heeft of ik dit shirt ff wil bestellen omdat hij meer wil inblenden in de boulderhal (grapje hij wil dit ironisch aandoen daar naartoe)
Si
Nee sowieso een mango smoothie ofzoiets bestellen. Was echt beste mango smoothie evah
Edit: voor de alcoholvrije people natuurlijk
Haha ja, het is ook eigenlijk nooit ironisch. Zeg gewoon dat je het leuk vindt om te dragen.
Hmm nee denk dat hij het gewoon als geintje wil doen naar die vrienden waarmee hij bouldert, uiteraard vindt ie het dan ook leuk om te dragen anders zou hij wel iets anders kopen
Goeie ga ik proberen als ik geen alcohol wil