Show je laatste aankopen #10

Hebben we al geboekt voor Barca?

1 like

Dit pakkie van de C&A. Living my best herfst life.

22 likes

Ik zie dat dat deze op 2 straten van het appartement af ligt dus ik zal over 2 weken een foto posten van mijn nachobowl :pray:

@Soy.peor thnx voor de tip! Ik ben alleen bang dat mijn peuter niet naar de club wilt.

19 likes

Ik ben op aanraden vh forum ook daar nacho’s gaan eten. Best nacho’s ever… denk er echt nog vaak aan :joy:

5 likes

Wow wat fijn! De nachos vind ik het lekkerst daar. De andere dingen zou ik niet per se bestellen. Qua cocktail moet je de malverde bestellen. En je moet contant betalen hou daar rekening mee.

4 likes

Het lila overtrek bij Ikea - betaalde maar 23eu voor 240x220

32 likes

Voor mijn partner die me gevraagd heeft of ik dit shirt ff wil bestellen omdat hij meer wil inblenden in de boulderhal (grapje hij wil dit ironisch aandoen daar naartoe)

Samenvatting

En ik twijfel of ik dit erbij moet doen om het af te maken

en

33 likes

Si

2 likes

Nee sowieso een mango smoothie ofzoiets bestellen. Was echt beste mango smoothie evah
Edit: voor de alcoholvrije people natuurlijk

Haha ja, het is ook eigenlijk nooit ironisch. Zeg gewoon dat je het leuk vindt om te dragen.

26 likes

Hmm nee denk dat hij het gewoon als geintje wil doen naar die vrienden waarmee hij bouldert, uiteraard vindt ie het dan ook leuk om te dragen anders zou hij wel iets anders kopen

2 likes

Goeie ga ik proberen als ik geen alcohol wil

6 likes

Even al mn sieraden organiseren.

33 likes

Ik snap het ook niet @Hihalarisch. Plus waarom moet jij voor hem bestellen?

3 likes

Omdat mannen niks zelf kunnen.

36 likes

Hier altijd op zoek naar de perfecte zonnebrand die niet vies vettig aanvoelt, maar dit is dus een aanrader? Bestel je deze online? En is het specifiek deze soort die je zou aanraden? :blush:

1 like

IMG_6028
Starbucks mok, als souveniertje

12 likes

Ja Patagonia is ook veel te duur om ironisch te kopen

13 likes

Ah hoe was het in Witland?

2 likes

Dekbed overtrek van de H&M, met kussenslopen bijna zo groot als het dekbed zelf!
80x80 is toch veels te groot :rofl:

16 likes