Show je laatste aankopen #10

Huh wie heeft er ook kussens van 80x80 :confused:

1 like

Duitsers. Ja echt en het ligt zo niet lekker, heb altijd last van m’n nek als ik bij m’n schoonfamilie heb geslapen.

9 likes

Ja echt zonde want er zit zo’n mooie rand om de hoes heen die je nu niet kan zien omdat de onderste rand eigenlijk dubbel ingestopt onder het hoofdkussen moet :sweat_smile:

5 likes

Nieuwe salontafel van sklum

Zo staat ie

Samenvatting

97 likes

Nice! Ik ben na een jaar ook nog steeds zo blij met mine :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Leuk :blush: blijft hij mooi bij jou? Heb je hem nog met blanke lak oid behandeld?

Nee heb er niks mee gedaan en gebruik ook geen onderzetters of zo. Heeft daardoor hier en daar een watervlekje maar niks groots of opvallends. Als ik m met een vochtig doekje afhaal komt eigenlijk al het nat en vuil er goed af. Maar vind dat zo’n houten tafel ook wel een beetje mag leven.

6 likes

Mag ik vragen hoe breed jouw woonkamer is? Ik vind het echt een geniaal idee om een hoekbank zo erin te zetten maar ben bang dat mijn woonkamer te klein is daarvoor.
Je hebt echt mijn droomhuis haha :heart:

6 likes

Een bakbeest van een printer

Een chipszakvaas van HK Living

Een blouseje van By-Bar

13 likes

huh, de hoekbank in de hoek is een geniaal idee?

49 likes

Oke geniaal is overdreven :joy: maar ik ben aan het bedenken hoe ik mijn huis zou willen en had nog niet over deze optie nagedacht. Dus ik ben blij met nieuwe ideeën.

4 likes

Haha lollig dat je t een uitzonderlijk idee vindt, is wat mij betreft de meest basic keuze voor een kamer zoals dit (heb t zelf ook soort van zo staan)

12 likes

Het was meer ‘o ja een hoekbank kan ook!’ Dan ‘o wat goed bedacht een hoekbank in een hoek en niet midden in je kamer’ :joy:

Van Next

28 likes

naar het herfst topic aub

(grapje)

20 likes

@Soy.peor voor op je verlanglijstje

2 likes

Om mn kont mee af te vegen.

15 likes

Daar heb je het zand van het strand al voor. :desert_island:

2 likes

Ah lief haha :smiling_face_with_three_hearts:
Tuurlijk, woonkamer is 4 meter bij 5,75.
Deze foto geeft misschien wel vertekend beeld want de bank staat niet tegen de muur.
Hier zie de grootte (hopelijk duidelijk genoeg, de zon staat er vol op)

Samenvatting

12 likes

Thanks! :smiling_face_with_three_hearts: mijn huis zou dan wel stoppen achter de bank maar ik vond het alsnog een leuk idee! Ben al de hele middag hoekbanken aan het zoeken op internet haha

8 likes