Show je laatste aankopen #10

Van BePureHome. Rib uit m’n lijf maar ik kwam thuis van vakantie en m’n kat had heel m’n bank ondergekakt (was ik al voor gewaarschuwd door de oppas). Bank was al lang aan vervanging toe maar ja geld, maar ik krijg de lucht niet meer uit de kussens :nauseated_face:

21 likes

Deze bank hebben wij ook en zijn er naar bijna 4 jaar nog steeds heel blij mee. Totaal niet ingezakt of beschadigd. En dat terwijl we ook een hond hebben die er op ligt/ rent

4 likes

Ah goed om te horen! Ik vind banken online kopen vaak een beetje twijfelachtig maar deze had ook goede reviews.

3 likes

Omdat ze helemaal kapot waren.
Vaatwasserwieltjes en bestekmand.

10 likes

Deze enkellaarzen van Kurt Geiger, beetje rare foto want is screenshot van een filmpje. Ik heb hier al een pump versie van, en zag nu deze bij Bijenkorf staan (ze hebben ook kniehoge, evt in zwart maar dat was wel iets te voor mij want wil ze vooral bij broeken dragen denk ik).

Wel ergens anders gekocht, want ze waren elders veel goedkoper.

74 likes

Dit kan zo in het successful adulting topic!

16 likes

Ik doe sinds een tijdje mee met een kledingruiltas. Tot nu toe vond ik het aanbod echt heel matig, allemaal niet mijn smaak, oubollig of super synthetisch. Vorige week dacht ik nog, misschien moet ik er maar mee stoppen…
Maar nu heb ik er iets uit gehaald dat ik echt heel leuk vind :heart_eyes:

Shorts en een blouse en ik vind het heel leuk bij elkaar passen :grin:

25 likes

Mandje was al 7 jaar stuk en werd steeds erger. Er viel elk jaar een wieltje vanaf en nu hebben we er nog maar 3 vd 8 dus eindelijk maar eens actie ondernomen :muscle: :smile:

5 likes

Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad. Ik besef nu dat dit dus in iedere vaatwasser gelijk is en je niet een nieuwe vaatwasser moet als dit stuk is.

5 likes

Nee je hebt ook vaatwassers met een bestekplank/lade. :grimacing:

2 likes

Voor bijna alle apparaten kun je onderdelen los kopen en dus vervangen als het kapot is, je hoeft vaak niet meteen het hele ding weg te doen!
(Zelfs als het een mixer uit 1995 is bijvoorbeeld)

5 likes

Ik heb op kantoren enz gewoon zo vaak stukke mandjes gezien of dat die wieltjes niet werkte, dat ik dacht dat zoiets misschien niet te koop is. Of dat je dan lange tijd je vaatwasser moet inleveren om te maken. Beetje zoals een onderdeel in je wasmachine die stuk is.

3 likes

Die moet je sowieso nooit kopen. Wat een ellende is dat

4 likes

Ook onderdelen van wasmachines zijn gewoon te koop hoor.

2 likes

Ja weet ik. Maar ik laat dat maken ipv dat ik weet waar je zo een onderdeel koopt. Ik koop ook de installatie erbij. Dacht dat het dan zoiets als was

Trui van merinowol (C&A)

17 likes

Er is ook een bijpassende tas volgens mij

4 likes

Keukentafel van Jotex

Knopjes voor de keukenkastjes van Beslag Design

33 likes

Mooie tafel zeg!

6 likes

Hoofdlamp, mijn andere doet niks meer

4 likes