Show je laatste aankopen #10

Zou je een keer in het hardlooptopic willen delen met een foto hoeveel licht die geeft in het donkere bos?

Ik zoek niet direct een hoofdlamp maar waarschijnlijk wel in de toekomst als ik vaker lange trailruns wil doen (nu doe ik alleen korter en in daglicht). En ik zoek echt eentje die niet alleen het pad verlicht maar ook echt meters rondom. Alleen een straaltje op een pad zoals de gemiddelde lamp vind ik moeilijk om diepte/reliëf te zien ofzo als je snapt wat ik bedoel. :smiley:

3 likes

Ja tuurlijk.

Deze is wel heel fijn, vorige keer liep ik in gezelschap die deze had en toen was ik wel overtuigd.

3 likes

Mijn moeder doet ook mee met zo’n kledingruiltas, en ze heeft echt leuke dingen voor mij gevonden. Wel nice idee

3 likes

Mocht je leuke zwemkleding zoeken,

RUN, don’t walk! Naar H&M. Er is veel in de uitverkoop en het is nog niet allemaal of nuet goed gelabeld. Ik was aan de volgelde pakkies nog geen 20 euro kwijt.

Bikinifotos, dus in spoiler (?). Niet iedereen zit op aanfotos te wachten denk ik.

Samenvatting

Klein onzekerheidje van me delen; ik heb nogal een tietcomplex en al jarennnn koop ik alleen triangel bikini’s omdat ik dat het best vind staan bij (mijn) (heel) kleine borsten. In deze pakjes ben ik heel tietloos maar I don’t care anymore :smiley: Ik ben blij dat ik dit langzaamaan weet te omarmen.

94 likes

Bij die eerste foto dacht ik even dat je mooie, bijpassende flippers aan had.

21 likes

Ik vind je borstformaat juist prachtig en de badkleding staat je supergoed!

11 likes

True, ik heb ook 2 bikini’s gehaald bij H&M en ik ben er echt blij mee!

Gisteren ook nog het onderstaande gekocht; een eco tour met een boot langs de kust van madeira om walvissen en verschillende dolfijnen soorten te spotten!
image

38 likes

Als je hier je bericht was gestopt :sunglasses::ok_hand:t2:
En dan over een paar dagen pas reageren met: ooh ja alleen een tour met deze boot…

16 likes

Mijn ouders hebben die knopjes ook en we worden er allemaal gek van dat je met je vest, badjas, broeklusjes of zakken steeds aan die knoppen blijft hangen.
Misschien is jullie koken groot en hoef je niet dicht langs het aanrecht te lopen maar ik zou ze om deze reden echt afraden. Zelfs al gevaarlijke situaties door ontstaan dat je met een pan pasta van het fornuis naar de gootsteen wil en halverwege blijft hangen en je bijna die pan leeg splasht.

11 likes

Ohh ik ben ook met deze boot geweest, geen dolfijn gezien haha hoop jij wel! Ik vond Madeira geweldig trouwens

2 likes

Yep hier ook het geval en blijf constant achter die greepjes haken. Kleding gaat er door kapot en gevaarlijke situaties met hete pannen in je handen. Zou ze zeker niet aanraden.

2 likes

Even random foto maar alle sieraden van de hema waren maar 2.50 dus ik ben even los gegaan.

48 likes

Die onderste had ik ook maar kwijtgeraakt op vakantie, thanks voor de tip!!

2 likes

Oh shit, dat klinkt echt totaal niet handig. Eerlijk gezegd nog geen idee hoeveel loopruimte we hebben want we zijn de keuken nog aan het plaatsen. Hopelijk valt het mee, anders misschien toch even verder kijken

Zouden ze uitverkoop hebben omdat de sieraden er helemaal uit gaan? Ik kan de hele categorie niet vinden op de website.

7 likes

Dit vond ik echt een van de hoogtepunten van mijn vakantie! Veel plezier, sowieso is Madeira genieten, echt zo prachtig daar

5 likes

Stond dat er eerst wel op? Weken geleden wilde ik daar online naar kijken en stond het er ook niet op.

2 likes

Aah wellicht! Ik kan ze online ook niet vinden. Ik dacht eerst misschien een collectie wissel ofzo.

Ik had ergens op insta gelezen dat ze gaan overstappen op een nieuwe leverancier!

3 likes

nou mooi want dat bedrijf dat het nu leverde had echt extreem slechte kwaliteit alles ging zo snel kapot

7 likes