Show je laatste aankopen #10

Ja het zijn de Pascals! Heb ze al even aan gehad en de naad bovenop mijn voet zit wel heel strak en knelt… Had na een uur het gevoel alsof m’n voeten aan het afsterven waren haha. Maar heb wel gehoord dat het uit moet lopen dus fingers crossed!

2 likes

Trek even hele dikke sokken aan. Van die sportsokken. Dat wil ook wel is werken. Ik had idd in het begin ook last van die naad bovenop. Maar dat was wel echt heel vlot weg. Nooit blaren of iets gehad.

2 likes

Jaa goeie idd, ik heb van die dikke Nike sokken voor erbij gehaald! En kreeg verder de tip om gewoon eerst een paar keer thuis wat in te lopen en aan te hebben, dan langzaam aan een keer als je bijv. alleen even boodschappen gaat doen en dan steeds verder opbouwen. Komt vast goed! :relaxed:

2 likes

Last minute gescoord voor mijn weekendje weg

36 likes

28 likes

Leuke klompen! En benieuwd naar die linker kleur.

5 likes

Tennisballen op de plekken doen waar het drukt/knelt. Dat was echt mijn redder.

6 likes

Jaa dit was ook mijn tip, echt, dit werkt 100%!

2 likes

Super leuk! Waar zijn ze van?

9 likes

9 likes

Beter fixt dit spul m’n leven

22 likes

Ik had ze al eerder bij Nelson gezien maar twijfelde stiekem door de prijs maar had sandalen nodig voor dit weekend en toen maar overstag gegaan :grimacing: had ze idd ook in dit topic gezien bij @pastelzwart

5 likes

Ik ben nog steeds op zoek naar zulke sandalen maar dan voor extreem brede voeten

2 likes

Sowieso! Het is alleen zo duur geworden :weary:

4 likes

Ik heb ze ook gekocht na @pastelzwart ‘s post.
Ook al heel vaak gedragen alleen ik heb er zo’n stinkvoeten in :frowning: op het voetbed onder de bal van m’n voet verzameld ook echt zo’n laagje viezigheid, een combo van zand en zweet ofzo? Ik heb dit niet bij mijn andere (niet leren) sandalen. Ervaren nog mensen dit en wat zou ik eraan kunnen doen? Heb het al proberen wegschrobben met baking soda maar dat was geen succes

5 likes

15% korting heeft me over het randje geduwd om de full sizes te bestellen na testen met kleintjes 🥹

17 likes

Ja echt zo fijn dat het dat geld waard is? :open_mouth: Dat framboos serum trekt me wel echt haha.

2 likes

Ja vind ik wel. Je hebt ‘m in mini samen met een kleine lala whipped cream (om samen te gebruiken) en ik zou die dan eerst kopen om te proberen. Is alleen altijd overal uitverkocht :upside_down_face:.

5 likes

Ik heb dat ik helaas. Alsof er wat van dat voetbed afkomt idd. Heb er nog geen oplossing voor…

5 likes

Dat laagje viezigheid bij de bal van je voet heb ik ook bij die andere Timberland sandalen die zo populair waren. Dat weerhoudt mij er wel echt van om ze een hele dag te dragen, vind het zo vies voelen na een tijdje haha. Deze zijn wel echt heel mooi!

2 likes