Zin in deze vrolijke kleding, meeste zeer afgeprijsd en de tuinbroek is voor aankomende winter. Van plan te dragen met coltrui eronder.
Ik probeer momenteel zo min mogelijk te kopen, maar kon deze 2 items niet laten.
Trenchcoat van Sezane en vintage rok. Zie het al samen met een rood truitje erop en m’n bruine laarzen
Valaya van Parfums de Marly, stond al heel lang op m’n verlanglijstje maar vond die prijs echt niet ok. Kreeg nu een mail van Farfetch dat hij voor de helft was

Echt 0 last gehad van inlopen dus dat kan ook nog
Als dit de pascals zijn dan zijn ze echt prima in te lopen. Echt 0,0 last gehad. Dat zachte leer rekt goed mee.
Ja het zijn de Pascals! Heb ze al even aan gehad en de naad bovenop mijn voet zit wel heel strak en knelt… Had na een uur het gevoel alsof m’n voeten aan het afsterven waren haha. Maar heb wel gehoord dat het uit moet lopen dus fingers crossed!
Trek even hele dikke sokken aan. Van die sportsokken. Dat wil ook wel is werken. Ik had idd in het begin ook last van die naad bovenop. Maar dat was wel echt heel vlot weg. Nooit blaren of iets gehad.
Jaa goeie idd, ik heb van die dikke Nike sokken voor erbij gehaald! En kreeg verder de tip om gewoon eerst een paar keer thuis wat in te lopen en aan te hebben, dan langzaam aan een keer als je bijv. alleen even boodschappen gaat doen en dan steeds verder opbouwen. Komt vast goed!
Leuke klompen! En benieuwd naar die linker kleur.
Tennisballen op de plekken doen waar het drukt/knelt. Dat was echt mijn redder.
Jaa dit was ook mijn tip, echt, dit werkt 100%!
Super leuk! Waar zijn ze van?
Ik had ze al eerder bij Nelson gezien maar twijfelde stiekem door de prijs maar had sandalen nodig voor dit weekend en toen maar overstag gegaan had ze idd ook in dit topic gezien bij @pastelzwart