Show je laatste aankopen #10

Ik ben nog steeds op zoek naar zulke sandalen maar dan voor extreem brede voeten

2 likes

Sowieso! Het is alleen zo duur geworden :weary:

4 likes

Ik heb ze ook gekocht na @pastelzwart ‘s post.
Ook al heel vaak gedragen alleen ik heb er zo’n stinkvoeten in :frowning: op het voetbed onder de bal van m’n voet verzameld ook echt zo’n laagje viezigheid, een combo van zand en zweet ofzo? Ik heb dit niet bij mijn andere (niet leren) sandalen. Ervaren nog mensen dit en wat zou ik eraan kunnen doen? Heb het al proberen wegschrobben met baking soda maar dat was geen succes

5 likes

15% korting heeft me over het randje geduwd om de full sizes te bestellen na testen met kleintjes 🥹

17 likes

Ja echt zo fijn dat het dat geld waard is? :open_mouth: Dat framboos serum trekt me wel echt haha.

2 likes

Ja vind ik wel. Je hebt ‘m in mini samen met een kleine lala whipped cream (om samen te gebruiken) en ik zou die dan eerst kopen om te proberen. Is alleen altijd overal uitverkocht :upside_down_face:.

5 likes

Ik heb dat ik helaas. Alsof er wat van dat voetbed afkomt idd. Heb er nog geen oplossing voor…

5 likes

Dat laagje viezigheid bij de bal van je voet heb ik ook bij die andere Timberland sandalen die zo populair waren. Dat weerhoudt mij er wel echt van om ze een hele dag te dragen, vind het zo vies voelen na een tijdje haha. Deze zijn wel echt heel mooi!

2 likes

jas van cos

jas van zara

31 likes

Ik heb dat ook gehad bij sandalen met een leren voetbed. Ik schraapte het er wel eens af met een bot mesje. Niet ideaal, maar dan is het wel weg en het leer raakte niet beschadigd. Daarna even afnemen met een vochtige doek.

Ik had een jasje op Vinted gekocht en het rook zooo lekker. Verkoper gebruikt dit wasparfum, meteen besteld:

En dit handgemaakte meditatiekussen via Vinted:

19 likes

Beste serum ooit!

4 likes

Ja dat zou ik ook steeds tegen mezelf zeggen als ik zoveel voor een serum betaald heb

8 likes

Ik betaal daar niet steeds zoveel voor. Ik ben een halve tatta en korting is mn tweede naam.

1 like

Keepall 55b

UGG ultra mini. Nu ze er nog zijn

24 likes

Die wasparfum is zo lekker. Krijg er ook altijd vragen over. Als ik mijn beddengoed heb gewassen die op zolder droogt ruikt het hele huis ook de hele dag lekker.

5 likes

Ik heb voor het eerst in mijn volwassen leven een fiets gekocht. Ik deed alles lopend maar om wat snelheid te winnen nu toch maar aan de fiets

28 likes

Ik las in de reviews dat iemand het gebruikt bij het dweilen, dat wil ik ook gaan proberen hahah

2 likes

Ik zou alleen bang zijn dat het een vettig laagje achterlaat op de vloer. Of maakt dat niet uit als je het er een beetje in doet?

2 likes

Boozyshop

En bol

9 likes