Show je laatste aankopen #10

voor de camino

33 likes

Hopelijk de rib uit mijn lijf waard

14 likes

Deze bij de TK Maxx :jack_o_lantern:

29 likes

Ik laat het weten als ik 'm binnen heb! Ben wel van plan maar een beetje te gebruiken

1 like

image

image

image

image

image

15 likes

Schoenen letterlijk in 3 minuten gekocht in de winkel. Dat kattendingetje is een boekenlegger (draad) en het is daarmee officieel dat ik geen ruggengraat heb voor nutteloze dingen die bij een kassa liggen :unamused:

21 likes

Deze want mijn mintgroene is na ruim 3 jaar lek aan het gaan en heb per ongeluk een zak gesloopt :woman_facepalming:

20 likes

Welke camera is dit eigelijk? Ik keam er laatst achter dat ik mijn vorige camera kwijt ben.

1 like

Ik weet niet of je ze al eerder hebt gehad maar ik vind Karhu schoenen echt kut lopen. Heel plat alsof je op karton loopt. Hoop dat jij dit niet vindt haha.
Vind de kleuren wel heel leuk trouwens!

3 likes

nee oneens!!!€ karhus zijn zo comfy :pleading_face:

8 likes

3 likes

Dit is mijn 6e paar van dit model 🥹 dus gelukkig vind ik ze lekker lopen haha! Paste wel voor het eerst een ander model dat ze alleen in damesmaten hadden en dat zat kut.

1 like

Heb je dit bij al hun modellen? Draag zelf ook regelmatig die fusion 2.0 variant en die loopt echt top maar kan me voorstellen dat er modellen zijn die je niks vindt. Heb ik ook heel erg bij bepaalde Nike modellen

6 likes

Nee ik heb maar 1 paar ervan! En dat ziet er hetzelfde uit als de post waar ik op reageerde, maar t kan maar zo een net ander model zijn. Maar zo te zien zijn er ook modellen die lekker lopen, gelukkig! Vind ze erg tof altijd

1 like

Kaartjes voor een horror experience The Great Purge met 40 acteurs ofzo 🫢🫢 ben benieuwd.

23 likes

Je betaald geld hiervoor?! Ik doe dit voor geen miljoen :joy:

31 likes

Hahahaha ja love it.

En dan nagaan dat ik 10 jaar geleden nog jankte bij walibi fright night.

2 likes

Zo echt he, denk dat ik het niet zou overleven… :sweat_smile: maar ik jank dan ook in de spookhuizen van walibi fright nights (ga ik dus niet meer heen haha)

7 likes

Twee nieuwe kleurtjes gellak in de winkel uitgezocht om uit te proberen:
PG20230825

9 likes

Wat cool! Nou ja, ik ben een pussy en zou dit nóóit doen, maar ik kan me wel voorstellen dat dit tof is als je ervan houdt!

1 like