Show je laatste aankopen #10

Vind dit zo’n mooie collectie en kleur! Ik heb de buffetkast hiervan en wauw ben er nog steeds echt blij mee!

7 likes

Kussenset met Kelim kussens, rib uit mijn lijf maar ik heb straks wel gezellige kussens op mijn bank.

23 likes

10 likes

Zo maar echt ik liep vandaag de h&m in ik dacht dat ik perongeluk op iemands begravenis was beland.

12 likes

Recessie core

11 likes

Klinkt als een collectie voor mij.

6 likes

Hij klapt op een andere manier in dan de andere rekken die ik heb gehad en hij klapt daardoor juist niet zomaar in als je de was eraf haalt, maar het gaat wel gewoon makkelijk. Ik heb deze en een van Ikea die van Ikea is echt zoveel minder stevig. Echt een wereld van verschil!

4 likes

Prachtig! Mag ik vragen waar je de set hebt gekocht?

1 like

Heb hem enkel nog maar uitgeklapt (hij draait momenteel dag- en nachtdiensten met dit weer), maar dat was easypeasy. Mijn moeder heeft een gelijkaardig model uit de nineties, maar deze is net weer wat handiger en stabieler.

2 likes

Ik heb ze op Catawiki gevonden en gekocht!

5 likes

Broek van My Jewellery, nu nog een oversized zwarte blazer en dan ben ik gelukkig

11 likes

Shoeby krijgt een hele mooie oversized blazer online.

Edit: zie dat hij al online staat. De foto doesnt do it justice. Vond hem in het echt heel mooi.

9 likes

Jasjes H&M, broek Reiss uit de sale, zijden blouse & others stories en de laatste uit de sale van de Zara

16 likes

Omdat ik dom geld moest uitgeven aan een sleutelman, heb ik mezelf een cadeau gegeven. Heel slechte coping, I know.

8 likes

Oh daar ben ik nét geweest, haha! Ik onthoud ‘m effe voor als ik er weer kom. Dankje!

2 likes

ze staan wel op de rand van faillissement zag ik, dus misschien niet te lang wachten als je 'm graag hebben wil

3 likes

Meen je? Net nu ze zo’n goeie restyling enzo gehad hebben! Winkel zit hier in t dorp, dus zal er idd binnenkort eens langsgaan.

5 likes

Mooi mooi, ben er blij mee (blouse)
Jurkjes.com

9 likes

Ja las er gisteren toevallig al iets over en kom het nu overal tegen:

5 likes

In de preorder :+1::pray:

15 likes