Heb dit gekocht omdat bij hitte het zweet van mijn voorhoofd drupt, eens testen. We hebben een trouw vandaag en alles gaat buiten door. Misschien zoek ik nog een kleine ventilator
Owh zou je willen laten weten of t werkt? Ik zweet ook zo erg op mijn hoofd/gezicht en nek
Ja zal ik doen. Het voelt nu alsof ik een heel mat gezicht heb.
Merit beauty en glossier, dat laat ik mijn zus iig meenemen uit de vs
Ik strijk er nu af en toe even verliefd over met m’n hand
https://www.fonq.nl/product/zuiver-glimps-eettafel-uitschuifbaar-180_240-x-90-cm-walnoot/620778/
Heb t eerste boek ook, heel ‘blij’ mee
Uit de koopjes hoek van IKEA. Wilde hem gebruiken voor de bekende tegeltjes tafel DIY van Tiktok/Insta. Maar staat zo ook leuk met planten er bovenop.
Ik heb deze als optie voor commode haha. Maar hij staat nergens in de showroom …
is het een fijne kast? Soepele deurtjes enzo?
Ja, mits goed afgesteld! Ben er heel blij mee. Hij is ook heerlijk hoog, is wel fijn als je hem als commode wil gebruiken! Echt een mooie kast.
Afgelopen jaar had ik een kleine-tasjes-fase en die zijn wel heel leuk en schattig, maar niet praktisch. Daarom een iets grotere schoudertas gekocht.
Tulbandvorm die ik al een paar jaar zocht en nu opnieuw is uitgebracht door een ander merk.
Bak-leesvoer bij WOB. Fijne betrouwbare Britse website waar je voordelig mooie boeken kan scoren.
Waar heb je die tulbandvorm gekocht?
Zitten echt heel lekker! Heb ze deze wandel vakantie gedragen
Oeh goed om te horen! Ik denk dat ik deze week even een tripje naar het bos ga maken om ze te testen
Waar was je op wandelvakantie?
In Oostenrijk!
Adidas Campus in het rood: