Wauw, ik heb deze in het wit en zie dat ze ‘m nu ook in het zwart hebben. Thanks voor de tip
Van de bum bag had ik de kleine al. Ik probeer de passende top bij de bikinibroek te vinden en anders pech (bestelde een bepaalde maat is het in NL maten ineens 2 cupmaten groter?!)
Boeken van de boekenkraam
Broek en schoenen van de mango
Roze drinkbeker om mee te nemen naar m’n nieuwe baan😎
@spaarlamp gooi je Sephora haul. Ik ben nog een paar dagen in de VS en zoek inspiratie.
Mijn haul so far:
Jaclyn oogschaduwpalette en bronzer gekocht
De kleur van de bronzer is zooo mooi, de verpakking wel chunky AF
Daarnaast nog:
UD eyeshadow primer - eden
Colourpop supershock shadow in koosh
Makeup by Mario blush in desert rose
Twijfel nog over een tarte palette of makeup by Mario, maar die laatste doet alleen helemaal shimmer of helemaal mat en ik wil toch liever een mix
Ik ben in Azië en heb natuurlijk bij Sephora heel veel merken die wij zelf ook verkopen + het is hier duurder.
Heb van Sephora Collection 2x het uitdraaibare lip potlood (zijn the best!!) in nr 2 en 1x in nr 84
En een Rare Beauty blush in de kleur Grace
De lip oil van Haus Labs is echt mega fijn en de lipgloss van Tower 28 vind ik ook echt super! Ik heb zelf ook nog de concealer en een contour stick van Mario gekocht. En een lipbalsem van Summer Fridays. De foundation van Haus Labs heb ik ook nog gekocht. Nu moet ik ook echt stoppen haha maar ik ben ook in de VS dus af en toen loop ik nog naar binnen!
Freya hanteert Britse maten, hier vind je een omrekentabel
Dat wist ik inderdaad al maar op annadiva stond: oh ja gewoon je normale maat hier aanhouden oid. Krijg ik cup K. Dat is toch echt te groot . Vandaag poging 2 bij wehkamp. De omvang was in elk geval wel goed haha dat scheelt alweer iets
(nav het rouwtopic)
Heb dit gekocht omdat bij hitte het zweet van mijn voorhoofd drupt, eens testen. We hebben een trouw vandaag en alles gaat buiten door. Misschien zoek ik nog een kleine ventilator
Owh zou je willen laten weten of t werkt? Ik zweet ook zo erg op mijn hoofd/gezicht en nek
Ja zal ik doen. Het voelt nu alsof ik een heel mat gezicht heb.
Merit beauty en glossier, dat laat ik mijn zus iig meenemen uit de vs
Ik strijk er nu af en toe even verliefd over met m’n hand
https://www.fonq.nl/product/zuiver-glimps-eettafel-uitschuifbaar-180_240-x-90-cm-walnoot/620778/
Heb t eerste boek ook, heel ‘blij’ mee
Uit de koopjes hoek van IKEA. Wilde hem gebruiken voor de bekende tegeltjes tafel DIY van Tiktok/Insta. Maar staat zo ook leuk met planten er bovenop.
Ik heb deze als optie voor commode haha. Maar hij staat nergens in de showroom …
is het een fijne kast? Soepele deurtjes enzo?