Echt Hema
Wat is dit, een live opname?
Oh die wil ik ook wel lezen! Helaas niet in e-book-vorm zie ik.
Misschien komt die nog? Duurt nog bijna een maandje
Welk merk is die broek?
Ik ben ook benieuwd! Wil je laten weten hoe ie valt, ook qua lengte?
Ik heb precies deze broek en deze is echt mijn superfave helaas pas ik hem nu niet ivm zwangerschap boehoee
@vitaminwater ik ben 1.62 en ik sla hem 1 of 2 keer om (afhankelijk van hoe ik hem draag) dan zit ie wat hoger zoals op de foto. Vind hem zelf niet superlang vallen
Haha goedzo. De maattabel van lucy & yak werkt in mijn ervaring erg goed. Ben benieuwd wat je ervan vind. Ik ben iig echt tevreden zoals gezegd zowel qua pasvorm, comfort en kwaliteit.
Wat aankopen via Etsy gedaan. Bovenste 3 zijn jaren '70 en onderste rok is jaren '60 (zonder dat stomme kanten randje). Ik heb echt zo’n zin in die rode corduroy rok. Met een bruine of misschien rode trui erop, paar laarzen.
Oh ik hoor heel graag hoe deze is! Ik ben toch een beetje bang dat hij “tegen valt”. In de zin van; dat je het gevoel hebt alsnog niet het complete verhaal te hebben ofzo.
Een kennis van mij heeft die Lucy & Yak-broek ook (ook in die kleur) en hij is echt Ik wil m ook maar hij is in mijn lengtemaat uitverkocht in alle kleuren
Yes! VIPFASHION20
Heb je het paarse vest al binnen? Is heel leuk vind ik! oogt kort, of het model is gewoon heel lang haha, of komt door de broek denk ik
Welke is dit? Ik ben ook opzoek naar 1, maar kan toch nog niet helemaal vinden welke nou goed is of niet.