Show je laatste aankopen #10

Deze is van decatlon ik heb er een gekozen die meer gewicht aankan omdat ik niet licht ben haha.

5 likes

Ja daar houdt het voor mij ook bij op met heel veel modellen :sweat_smile:. Vandaar dat de zoektocht wat lastiger is.
Ik ga ff op de site van Decathlon kijken!

5 likes

Tja :sweat_smile: toch maar overstag gegaan!

19 likes

Ik ben geen snelle lezer, maar denk dat er rond die tijd al wel stukken lekken

1 like

Je hebt me geinfluenced. Ik heb de jas ook besteld met jouw kortingscode :wink: !

3 likes

Haha nice, hopelijk staat ie mooi!

3 likes

X 2 nu ze eindelijk weer op voorraad waren.

19 likes

Denk al te lang aan deze jas 🥹:money_with_wings::money_with_wings:

33 likes

23 likes

🩵

14 likes

Heb je wel eens lady speedstick geprobeerd? Die gebruik ik al jaren en ben daar echt zo tevreden over.

6 likes

Ik heb deze voor ongeveer een jaar gebruikt en het werkte echt perfect. Wat ik ook deed, hoeveel ik ook zweette, ik bleef gewoon geurloos. Maar helaas na ongeveer een jaar is de werking toch minder geworden. Nog steeds een goede werking, maar niet meer zoals eerst.
Ik probeer nu voor een poosje een andere deo te gebruiken in de hoop dat de lady speedstick straks weer als vanouds werkt.

7 likes

rammelkraal-38mm
Wol en rammelkraal om een dobbelsteen te haken voor een zwangere vriendin. Ze houdt niet van pastel, maar wel van herfstige kleuren. Thank god zijn er mensen die kleurenpaletten maken

20 likes

Glitterjurk van Zoe Karssen met dikke korting voor 60 euro. Was 400 euro als ik Otrium moet geloven, maar dat had ik er dan weer niet aan uitgegeven.

9 likes

Exclusively.nl. Die hebben een groot aanbod. Moet wel zeggen dat ik het nu na jaren niet meer gebruik omdat het bij mij ook stopte met werken.

2 likes

Welke ruikt het meest neutraal/fris? Geen bloemige of kruidige parfumluchten.

1 like

Broek en nog wat tops van Weekday.

19 likes

23 likes

En deze rok van Arket:

15 likes