Show je laatste aankopen #10

Ik heb deze voor ongeveer een jaar gebruikt en het werkte echt perfect. Wat ik ook deed, hoeveel ik ook zweette, ik bleef gewoon geurloos. Maar helaas na ongeveer een jaar is de werking toch minder geworden. Nog steeds een goede werking, maar niet meer zoals eerst.
Ik probeer nu voor een poosje een andere deo te gebruiken in de hoop dat de lady speedstick straks weer als vanouds werkt.

7 likes

rammelkraal-38mm
Wol en rammelkraal om een dobbelsteen te haken voor een zwangere vriendin. Ze houdt niet van pastel, maar wel van herfstige kleuren. Thank god zijn er mensen die kleurenpaletten maken

20 likes

Glitterjurk van Zoe Karssen met dikke korting voor 60 euro. Was 400 euro als ik Otrium moet geloven, maar dat had ik er dan weer niet aan uitgegeven.

9 likes

Welke ruikt het meest neutraal/fris? Geen bloemige of kruidige parfumluchten.

1 like

Broek en nog wat tops van Weekday.

19 likes

23 likes

En deze rok van Arket:

15 likes

Ja zo vind ik het niet gek dat er veel in die tas past! Zit gewoon een halve tas achter :crazy_face:

1 like

Superschattig lampje van €8,- bij Xenos gehaald:

41 likes

Die Toms pantoffels zitten echt als wolken :heart:

1 like

Kaartje voor Fever Ray.

De vorige keer was het gecanceld en een andere keer kon ik niet. :slight_smile:

9 likes

Oh huh in de gashouder?? Kaartjes zijn pas vanaf 29 sep te koop toch??!

2 likes

Mailinglist :wink:

@Marsepein stuur me ff een prive-bericht.

6 likes

Kan je een linkje delen of werkt dat niet zo :grimacing:

Edit: gelukt! Mijn laatste aankoop is ook een kaartje voor Fever Ray!

13 likes

Kaartjes voor het Van Gogh Museum, want er is vanaf morgen een Pokémon tentoonstelling :heart_eyes:

En als het meezit kan ik dan de limited edition promokaart mee naar huis nemen :pleading_face:

Promokaart

74 likes

Jaa zo leuk

3 likes

Leuk!! Heb ook meteen gekocht!

2 likes

Jaa ik ga vandaag! Ik ben echt super benieuwd

3 likes

Heb je er nog een gekocht? Een paar dagen geleden zijn er nog meer bijgekomen, om de keuze nog lastiger te maken haha

7 likes

Ik voel me even heel dom, maar moet ik normale Van Gogh Museum tickets hiervoor kopen of zijn er speciale tickets hiervoor? Want ik kan het niet vinden :upside_down_face:

5 likes