Ja zo vind ik het niet gek dat er veel in die tas past! Zit gewoon een halve tas achter
Mijn oude regenjas was helemaal kapot. Die waterdichte laag was overal aan het afbladderen. Maar ik kon niet kiezen. Hopelijk wel als ik ze in het echt zie.
Edit: en een paar pantoffels want ik moest mijn oude weggooien omdat er een gat in zat. Haha ik klink echt als een armoedzaaier zo. Maar ik draag alles gewoon heel lang.
Die Toms pantoffels zitten echt als wolken
Oh huh in de gashouder?? Kaartjes zijn pas vanaf 29 sep te koop toch??!
Kan je een linkje delen of werkt dat niet zo
Edit: gelukt! Mijn laatste aankoop is ook een kaartje voor Fever Ray!
Kaartjes voor het Van Gogh Museum, want er is vanaf morgen een Pokémon tentoonstelling
En als het meezit kan ik dan de limited edition promokaart mee naar huis nemen
Jaa zo leuk
Leuk!! Heb ook meteen gekocht!
Jaa ik ga vandaag! Ik ben echt super benieuwd
Heb je er nog een gekocht? Een paar dagen geleden zijn er nog meer bijgekomen, om de keuze nog lastiger te maken haha
Ik voel me even heel dom, maar moet ik normale Van Gogh Museum tickets hiervoor kopen of zijn er speciale tickets hiervoor? Want ik kan het niet vinden
Beste aankoop die ik deze week hier heb gezien, hoe leuk!!! Is dit maar voor 1 dag of een langere periode??
Oh zou je een foto willen maken van de merch die ze verkopen?
@Hondje ik durfde nog geen kaartjes te kopen tot het Van Gogh museum het zelf had aangekondigd, maar nu wel spijt dat ik pas dinsdag kan haha. Veel plezier!
@SpeedOfSound wat ik heb begrepen is dat het een speurtocht is naar de originele kunstwerken waar de Pokémon schilderijen op zijn gebaseerd! Het is voor kinderen vanaf 6 jaar dus denk dat het te doen valt
@NothingAboutSam yes! Gewone entreetickets kopen
@Barbamama het is tot 7 januari, maar de promokaarten zijn gelimiteerd.
@flwhrs ik zag toevallig deze Tiktok daarover: A great reason to visit Amsterdam! #pokemon #vangoghmuseum #pokemoncar... | pokemon x van gogh museum | TikTok
Had ik met alle liefde gedaan, maar ze hebben alles weggehaald omdat mensen gingen duwen en 50 prints tegelijk gingen proberen te pakken etc
Ik doe straks even uitgebreid verslag
Oh wauw, denk dat die promo kaart ook heel snel op gaat zijn, helaas zag op twitter dat sommige gewoon vijf kregen ipv 1