Show je laatste aankopen #10

Beste aankoop die ik deze week hier heb gezien, hoe leuk!!! Is dit maar voor 1 dag of een langere periode??

2 likes

Oh zou je een foto willen maken van de merch die ze verkopen?

1 like

@Hondje ik durfde nog geen kaartjes te kopen tot het Van Gogh museum het zelf had aangekondigd, maar nu wel spijt dat ik pas dinsdag kan haha. Veel plezier!

@SpeedOfSound wat ik heb begrepen is dat het een speurtocht is naar de originele kunstwerken waar de Pokémon schilderijen op zijn gebaseerd! Het is voor kinderen vanaf 6 jaar dus denk dat het te doen valt :joy:

@NothingAboutSam yes! Gewone entreetickets kopen :blush:

@Barbamama het is tot 7 januari, maar de promokaarten zijn gelimiteerd.

@flwhrs ik zag toevallig deze Tiktok daarover: A great reason to visit Amsterdam! #pokemon #vangoghmuseum #pokemoncar... | pokemon x van gogh museum | TikTok

6 likes

Had ik met alle liefde gedaan, maar ze hebben alles weggehaald omdat mensen gingen duwen en 50 prints tegelijk gingen proberen te pakken etc :smiling_face_with_tear:

Ik doe straks even uitgebreid verslag :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Oh wauw, denk dat die promo kaart ook heel snel op gaat zijn, helaas :smiling_face_with_tear: zag op twitter dat sommige gewoon vijf kregen ipv 1

2 likes

Nieuw verzamelalbum van René Oskam. Twee besteld. Eentje om te houden en de andere om als kaartjes te gebruiken.

8 likes

Wat een leuk idee! Of is dit een soort scheurbundel?

Ik vind hem zo leuk en sympathiek overkomen op insta.

2 likes

Ja klopt! Elke pagina heeft een scheurrandje zodat je ze dus bijvoorbeeld als kaartje kan gebruiken of ophangen ofzo. Het is een verzameling van zijn populairste gedichten. Deel 1 heb ik ook en vind het echt leuk als ik een situatie heb voor een kaartje en één van die gedichten er dan perfect op aansluit.

9 likes

10 likes

Voorlopig geheel genezen van skinny jeans. Refined Department voor een tikkeltje meer Nel Veerkamp.

32 likes

Ohh ik heb het rokje/broekje (wat is het haha) hiervan en die zit zooo lekker!

3 likes

Proteeeein!!

8 likes

Deze tas met dikke korting voor m’n verjaardag. Formaat medium. :heart_eyes:

17 likes

Van de parfum 100 ml.

19 likes

Misschien betekent dat juist wel dat er heel veel zijn!

2 likes

Ik hoop het! Zag dat ze op vinted nu al voor 300 euro worden verkocht, echt erg

1 like

Pyunkang yul cleansing foam
Gekocht door de vele goede online reviews

9 likes

Heb de croco versus. Echt een handige tas voor alledag. :blush:

@Luipaard Nice hopelijk gaat de broek mij bevallen. Zoek al jaren weer een nieuw dierenprint broek. Twee keer op Vinted iets tweedehands gekocht naar steeds was het een miskoop. Te klein of slechte pasvorm.

8 likes

Op Cardmarket staat er eentje voor 999 euro :joy:

[Edit]Zie dat er inmiddels meer op staat. Maar ze gaan hard iig.

Er staat ook een kaart op voor 150 euro met als comment ‘Damaged in stampede’ :joy:

2 likes

Door de dag heen al meerdere advertenties gezien met of net onder die prijs die daarna weg waren, dus denk dat mensen t nog voor die prijs hebben gekocht ook

M’n verslag van vandaag staat in het Pokemon topic trouwens

2 likes