Show je laatste aankopen #10

Gewacht op Elle weekend :money_mouth_face: Bestelling bij Costes, Douglas en Haarshop.

8 likes

Mooi!!

Ik kan het label net niet lezen maar waar is het vest van?

1 like

H&M met korting van ELLE

17 likes
7 likes

Echt alles wat ik wil hebben bij de h&m is uitverkocht echt bizar :clown_face:

3 likes

Toch nog iets kunnen scoren!

Twee jasjes voor de herfst, beiden H&M.

18 likes

Ik had wat prijzigere 2 blazers op het oog dus korting zou perfect zijn, zo jammerrrrrr :pleading_face: was ik maar minder gierig vorige week haha!

2 likes

Ja ik had ook echt geluk want dat leren jasje was er in eerste instantie ook niet meer maar opeens kon ik m toevoegen vanuit mn favorieten. Nog nooit zo snel op afrekenen geklikt :joy:

3 likes

Ecco Modtray Chelsea boots.
Nergens met Elle korting maar uiteindelijk met vette korting op Amazon Duitsland gevonden

18 likes

Oeh mooi zeg!

3 likes

Ik hoop dat deze net zo zacht en soepel zitten als mijn chelsea laarsjes met hak ook van ecco

3 likes

Als de korting het hele weekend geldt, kun je het morgen(vroeg) nog een keer proberen. Ik heb wel eens meegemaakt dat uitverkochtte dingen weer op voorraad kwamen. Alsof ze wat collectie ‘achter de hand’ hadden gehouden.

3 likes

23 likes

image

12 likes

dkny pyjama bij tk maxx, met katten :heart_eyes_cat:

En een pluchen nijlpaard met een vulling die je in magnetron kan opwarmen als een soort kruik :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Wat een leukerd. Is het geborduurd of print?

1 like

De bloemen zijn geborduurd; de jurk zelf is van sweatstof. Hij is trouwens van Only.

4 likes

Dit pakje van Vinted (origineel van Melting Stockholm)

23 likes

Matchend met de rest van onze Hema pannen:

Met 25% korting bij IPXL:

Voor 17,50 bij de Aldi (leukste aankoop wel :joy:):

Met 20% korting bij de H&M, x6 voor bij de rest van onze kleurrijke servies:

14 likes

Mijn moeder zit al jaaaaaren te vertellen dat ze zo graag een baseball jack wilde/wilt. Nu zag ik deze bij de Only en ik kon hem niet laten liggen. Voor Sinterklaas krijgt ze hem

37 likes