mooi!!
Kun je de mouwen opstropen? dan ga ik hem ook kopen
Door @VickyViolence haar lovende review deze gekocht;
Beter wordt schoonmaken nu minder erg.
Deze schoenen (&other stories) zitten echt top. Normaal kan ik niet de hele dag op hakken lopen, maar met deze schoenen kan t wel.
Het wollen vest ding met open rug (cos)
Dankjewel dat je aan ons denkt
![]()
Sold. Waar heb je m vandaan?
Ik had nog flink wat cadeaubonnen liggen:

In mijn ervaring komt dit ook wel overeen, ik heb meestal maat 36, maar in UK maten vaak maat 10. De ene keer staat er ook in een tabel dat 36 overeenkomt met 8, maar de andere keer 10 (nog los van dat maten ook tussen merken enorm verschillen
)
Ik heb dus laatst zon broek gekocht in de sale en ik ben er echt opeens een hot babe in en nu wil ik er dus nog een (gewoon een zwarte) maar ik vind het zo debiel om 100 euro neer te leggen voor een legging. Maar ja ik weet ook dat ik er deze herfst en winter ik zou wonen dus ga het verdorie toch doen. Echt zo jammer.
Waar is je broek van?
Lee
Acne en bij de Bijenkorf was de prijsverhoging er nog niet door, dus girl math; bijna gratis.
Ik liep langs de sjaals en ik was aan het klagen dat ze weeeeer geen donkergroene in de collectie hadden, en toen zag mijn vriend deze en was ik verkocht. Ik zei nog: dit had je niet moeten zeggen.
Welke prijsverhoging voor de Acne sjaal komt eraan dan? Misschien een goed excuus om er nog eentje aan te schaffen hehe
Alle classic narrows zijn op de Acne site nu 170 euro en de brede (oversized heten ze nu geloof ik) 200 euro. Ik heb de narrow voor 150 kunnen kopen in de Bijenkorf nog afgelopen weekend.
Ik heb mijn eerste brede Canada ooit voor 120 gekocht. ![]()
En ja, altijd goed excuus haha.
Love barefoot schoenen! Ik wil echt geen andere schoenen meer aan sinds ik ze heb haha