Show je laatste aankopen #10

Heb ‘m ook in Spanje gekocht, hier verkopen ze het bij letterlijk elke parfumerie… Zo stom! Volgens mij kun je ‘m wel online krijgen toch?

3 likes

Ja heb hem online uit Spanje weer gekocht haha.

2 likes

Ik baalde super want ik kocht ‘m en daarna loop ik de el corte ingles met sephora stand binnen en is daar 16 euro goedkoper :upside_down_face: maarjaaaa. Het was al best een goede prijs voor 100 ml maar doet nog een beetje pijn 🥹

3 likes

Ah dat is altijd zuur idd, zulke dingen. Ik weet niet meer waar ik em voor had besteld, maar hij is het waard :smirk:

1 like

One of us one of us one of us

8 likes

Held! Kreeg ‘m niet gevonden.

3 likes

Als je deze jas al binnenhebt, hoe warm is die? Weet niet of het een dunne jas is of wel een beetje herfst aan kan.

5 likes

Voor de herfst is de jas zeker dik genoeg denk ik! Je kunt hem ook tot heel hoog dichtritsen en de binnenkant van de zakken zijn lekker zacht. Maar als je voor een hele koude winter een jas nodig hebt is ie denk ik niet warm genoeg, maar ik ben niet zo goed in dat soort dingen inschatten

1 like

Oeh, heel tof!! :heart_eyes:

4 likes

Na vier jaar toe aan een nieuwe:

16 likes

Gewacht op Elle weekend :money_mouth_face: Bestelling bij Costes, Douglas en Haarshop.

8 likes

Mooi!!

Ik kan het label net niet lezen maar waar is het vest van?

1 like

H&M met korting van ELLE

17 likes
7 likes

Echt alles wat ik wil hebben bij de h&m is uitverkocht echt bizar :clown_face:

3 likes

Toch nog iets kunnen scoren!

Twee jasjes voor de herfst, beiden H&M.

18 likes

Ik had wat prijzigere 2 blazers op het oog dus korting zou perfect zijn, zo jammerrrrrr :pleading_face: was ik maar minder gierig vorige week haha!

2 likes

Ja ik had ook echt geluk want dat leren jasje was er in eerste instantie ook niet meer maar opeens kon ik m toevoegen vanuit mn favorieten. Nog nooit zo snel op afrekenen geklikt :joy:

3 likes

Ecco Modtray Chelsea boots.
Nergens met Elle korting maar uiteindelijk met vette korting op Amazon Duitsland gevonden

18 likes

Oeh mooi zeg!

3 likes