Heb ‘m ook in Spanje gekocht, hier verkopen ze het bij letterlijk elke parfumerie… Zo stom! Volgens mij kun je ‘m wel online krijgen toch?
Ja heb hem online uit Spanje weer gekocht haha.
Ik baalde super want ik kocht ‘m en daarna loop ik de el corte ingles met sephora stand binnen en is daar 16 euro goedkoper maarjaaaa. Het was al best een goede prijs voor 100 ml maar doet nog een beetje pijn 🥹
Ah dat is altijd zuur idd, zulke dingen. Ik weet niet meer waar ik em voor had besteld, maar hij is het waard
One of us one of us one of us
Held! Kreeg ‘m niet gevonden.
Als je deze jas al binnenhebt, hoe warm is die? Weet niet of het een dunne jas is of wel een beetje herfst aan kan.
Voor de herfst is de jas zeker dik genoeg denk ik! Je kunt hem ook tot heel hoog dichtritsen en de binnenkant van de zakken zijn lekker zacht. Maar als je voor een hele koude winter een jas nodig hebt is ie denk ik niet warm genoeg, maar ik ben niet zo goed in dat soort dingen inschatten
Oeh, heel tof!!
Mooi!!
Ik kan het label net niet lezen maar waar is het vest van?
Echt alles wat ik wil hebben bij de h&m is uitverkocht echt bizar
Ik had wat prijzigere 2 blazers op het oog dus korting zou perfect zijn, zo jammerrrrrr was ik maar minder gierig vorige week haha!
Ja ik had ook echt geluk want dat leren jasje was er in eerste instantie ook niet meer maar opeens kon ik m toevoegen vanuit mn favorieten. Nog nooit zo snel op afrekenen geklikt
Ecco Modtray Chelsea boots.
Nergens met Elle korting maar uiteindelijk met vette korting op Amazon Duitsland gevonden
Oeh mooi zeg!