Show je laatste aankopen #10

Ik hoop dat deze net zo zacht en soepel zitten als mijn chelsea laarsjes met hak ook van ecco

3 likes

Als de korting het hele weekend geldt, kun je het morgen(vroeg) nog een keer proberen. Ik heb wel eens meegemaakt dat uitverkochtte dingen weer op voorraad kwamen. Alsof ze wat collectie ‘achter de hand’ hadden gehouden.

3 likes

23 likes

image

12 likes

dkny pyjama bij tk maxx, met katten :heart_eyes_cat:

En een pluchen nijlpaard met een vulling die je in magnetron kan opwarmen als een soort kruik :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Wat een leukerd. Is het geborduurd of print?

1 like

De bloemen zijn geborduurd; de jurk zelf is van sweatstof. Hij is trouwens van Only.

4 likes

Dit pakje van Vinted (origineel van Melting Stockholm)

23 likes

Matchend met de rest van onze Hema pannen:

Met 25% korting bij IPXL:

Voor 17,50 bij de Aldi (leukste aankoop wel :joy:):

Met 20% korting bij de H&M, x6 voor bij de rest van onze kleurrijke servies:

14 likes

Mijn moeder zit al jaaaaaren te vertellen dat ze zo graag een baseball jack wilde/wilt. Nu zag ik deze bij de Only en ik kon hem niet laten liggen. Voor Sinterklaas krijgt ze hem

37 likes

mooi!!
Kun je de mouwen opstropen? dan ga ik hem ook kopen

2 likes

Door @VickyViolence haar lovende review deze gekocht;

Beter wordt schoonmaken nu minder erg.

Deze schoenen (&other stories) zitten echt top. Normaal kan ik niet de hele dag op hakken lopen, maar met deze schoenen kan t wel.

Het wollen vest ding met open rug (cos)

10 likes

Dankjewel dat je aan ons denkt :pray:t2: :sparkles:

14 likes

Sold. Waar heb je m vandaan?

2 likes

Ik had nog flink wat cadeaubonnen liggen:

image

10 likes

11 likes

In mijn ervaring komt dit ook wel overeen, ik heb meestal maat 36, maar in UK maten vaak maat 10. De ene keer staat er ook in een tabel dat 36 overeenkomt met 8, maar de andere keer 10 (nog los van dat maten ook tussen merken enorm verschillen :roll_eyes:)

7 likes

17 likes

Maria Black

21 likes

Zitten echt heerlijk.

15 likes