Voor als ik geen zin heb om uitgebreid te stijltangen.
Oeh laat weten hoe deze bevalt. Kijk er ook al een tijdje naar
Als je een multistyler wil kan ik die van Babyliss aanraden. Heeft een wat kleinere stijlborstel, fohnkop en krultang.
Ik heb ook een goedkope van lidl die tot 180 gr kan en zelfs die vind ik best ok maar duurt lang om warm te worden en ik wil 200 graden. De philips had ik vandaag binnen en aangezet, binnen 1 minuut was hij 200 graden. Heb hem even snel door wat lokken gehaald (die ik gisteren met de lidl borstel heb gedaan en ze werden nog wat stijler leek het. Hij is nu 32,99 bij Amazon met prime, maar ik had hem ook voor die prijs bij Philips met 10€ kortingscode via nieuwsbrief.
Heel saai maar wilde hem toch even delen, het is volgens mij een betere deal dan dat ik vorig jaar met BF had
Edit: bij Amazon dus
Zulke fijne truien, ga je geen spijt van krijgen!
Wat een heerlijk herfsttafreel!
Lijkt op het huisje van Wylde pad
Die co-ord is cute, maar die laarzen
Mooi he. maar even genoeg gespendeerd nu haha
Helemaal klaar met tochtende jassen, natte broeken en een capuchon die niet blijft zitten. Ben niet zo groot dus hoop dat deze jas tot mn knieën komt. Vet blij met deze aankoop whaha (van Bever). Winddicht en waterdicht
Mooi model! Maar om je verwachtingen wat te temperen: deze jas is niet waterdicht, alleen spatwaterdicht. Een klein buitje zal hij wel redden, maar daarna niet meer.
Is wel fijn op de fiets want ademt daardoor een stuk beter en is dus niet zo benauwd
Ik las het in de reviews idd. We gaan het zien haha
Hoe ruikt 'ie in het echt? Lijkt het op tompouce?