Show je laatste aankopen #11

Wat een topdeal zeg! Kan ik ergens zien voor welke parfums dit geldt?

3 likes

Er is volgens mij geen lijst ofzo, maar TikTok staat er vol mee. Daardoor is het in veel winkels (zoals @Spaarlamp ook aangaf) al wel uitverkocht helaas.

2 likes

L’Oréal luxe geuren, maar per filiaal verschilt de voorraad en bijna alles is al weg. Alle winkels worden continu gebeld ervoor :joy:

5 likes

2 likes

Handgebreid vest via vinted, om mee te gaan knutselen. (Verven, wolvilt, misschien allebei.)

12 likes

Deze is heeeeel fijn

Deze ga ik vanavond gebruiken dus nog geen idee hoe die is

Blush en highlighter van Natasha Denona

Trui

En in deze kleur

Bijpassende sokken

En voor pilates/yoga

11 likes

Monoprix via Vinted, wel met de kaartjes er nog aan (tweedehands kleding graag, maar bikini’s/ondergoed toch liever ongedragen :sweat_smile:)

:sunglasses:

En mijn collectie nog wat verder uitgebreid (Saint Laurent Mica, ook via Vinted)

8 likes

Deze bril staat op mijn verlanglijstje!! Hoeveel was je ongeveer kwijt? Twijfel heel erg om hem via Vinted te kopen ipv nieuw.

5 likes

Heb hem voor 80€ incl. verzenden vanuit Italië (van 85€ naar 70€ verhandeld + Vinted kosten + verzending). Heb een kleine zonnebrillentic en koop ze bijna nooit nieuw. Er staan zoveel exempleren in uitstekende staat op Vinted. Heb ook al een andere kleur (roze, staat geloof ik ook wel ergens in een aankopen-topic) van ditzelfde model, echt een fijne bril! Soort kleinere versie van de Kate, die ik ook tof vind, maar die wel heel groot is.

4 likes

Ben je dan nooit bang dat het een ali express is?

3 likes

Je kan ook artikelverificatie erbij kopen!

1 like

Maar is die artikelverificatie echt betrouwbaar?
Al zou ik op zich als het er verder wel echt stevig en goed uitziet en je niet meer dan 50% ofzo betaalt dan het goedkoopste online bedrag ook wel een gokje durven nemen. Maar er zijn online ook zoveel niet Ali webshops die ook neppers verkopen dat ik best huiverig ben.

1 like

Ik had laatst voor het eerst dat ik iets verkocht waar iemand artikelverificatie bij had gekocht. Ik moest het opsturen naar het vinted lab om daar handmatig geverifieerd te worden. We kregen ook een certificaat van echtheid daarna en zij stuurden het dan weer door. Ik weet natuurlijk niet hoe iemand verifieert maar het leek redelijk serieus!

2 likes

Ik kijk naar de verkoper, daar kun je vaak wel veel aan zien. Maar verder is het inderdaad een beetje gokken. 100% zeker weet je het natuurlijk nooit, maar ik vind ze nieuw gewoon echt te duur, ik verdien helaas niet genoeg om naar een Saint Laurent winkel te gaan en de volle prijs ervoor neer te leggen. Tot nu toe is het (volgens mij :sweat_smile:) altijd goed gegaan.

8 likes

Ik had nog nooit van het ding gehoord en nu wil ik hem ook door jullie verhalen en de filmpjes die ik zie haha

2 likes

Na een tip hier bestelde ik een elektrische ramenwisser en die bevalt goed. Nu hopen dat een elektrische dweil mijn leven nog beter zal maken.

10 likes

13 likes

Nieuwe hardloopschoenen, vorige waren aan vervanging toe.

13 likes

Ik heb hem ook, ultiem gemak

4 likes

Echt m’n beste aankoop van het jaar :pray:

2 likes