Show je laatste aankopen #11

Kan ook gewoon aan je haartype liggen.

1 like

Ik zit elke keer zo te twijfelen om een wavytalk aan te schaffen. Vooral na de filmpjes van Daniëlle Altena maar het lijkt gewoon to good to be true? Zij gaat echt in 10 minuten van pluizige bende naar prachtige blowout.

3 likes

Ik weet niet hoelang je hem al hebt, maar ik had hetzelfde. Vond het echt een kut ding in het begin, heb er wel echt lang over gedaan om aan te wennen en een manier te vinden die werkt voor mijn haar.

2 likes

Ja zo werkt het bij mij ook lol. Ben er zo tevreden over. Ik heb net mijn haar geverfd ga het straks weer doen, straks weer een week mooi haar haha. Ik maak straks wel een foto als het lukt.

1 like

Ik heb een airwrap en een wavytalk en ik gebruik bijna alleen de wavytalk. Veel sneller, blijft beter zitten en ik vind het resultaat ook mooier.

Het zal alleen wel minder goed zijn voor je haar :woman_shrugging:t3:

4 likes

Ik ben ook heel tevreden over de wavytalk. Afhankelijk van of ik met nat of droog haar werk gebruik ik de wavytalk of de airwrap.

3 likes

Clowneske lamp

70 likes

Nieuwe rugzak waar m’n laptop in past voor woon-werk met de fiets.
(Had hem hier een tijdje geleden zien passeren en leek me ideaal.)

11 likes

Vintage linnen blazer:

30 likes

Mooi! Ben heel benieuwd hoe groot ie is!

3 likes

44 likes

Heel gaaf!! :star_struck:

2 likes

Zo vet!!

5 likes

Hij is prachtig, echt heel mooi gemaakt en van een stevige linnen/katoenen stof. (Niet te stevig/hard, hij is nog best soepel.) Hij komt met mijn 1.63 m wel tot op de grond, dus ik kan hem alleen met hakken aan. Hij valt op maat/volgens de maattabel, dus hij zit bij mij precies goed. Het enige waar ik over twijfel zijn de mouwen (die zijn een beetje billowy, aan de bovenkant) en dat het best warm is omdat de jurk (vanaf de rok) gevoerd is.

2 likes

Eindelijk een sport unlocked die ik leuk vind om te doen 🫶

38 likes

Fantastisch l!!!

4 likes

Hoe vaak doe je het? en ga je dan zelf baantjes zwemmen? (oprechte vraag)

2 likes

Als dit je stijl is vind je dingen van Maison Hotel en Antik Batik op Vinted wellicht ook leuk :relaxed:

2 likes

Man verrast met bioscoop kaarten voor morgen:

En van ten voren gaan we sushi eten :nerd_face::

Boek een paar jaar geleden aan mijn man cadeau gegeven. Die was (net als veel van jullie) lyrisch.
Ik heb geen idee waar het boe/de film over gaat :joy::confetti_ball:

24 likes

Ik had deze hier gepost geloof ik, maar heb hem uiteindelijk terug gebracht. Hij draagt voor mij niet lekker

1 like