Show je laatste aankopen #11

Clowneske stoelenverzameling

En nieuwe parfum genaamd: This is not a Blue bottle

61 likes

Die is heel leuk!

3 likes

Mijn vorige bakjes beginnen bij de siliconen randjes te schimmelen :nauseated_face:
17769418805005538100905959141301
Deze is binnen no-time op bij mij

7 likes

Super leukkkk je stoeltjes!

5 likes

Had een cadeaubon dus ik dompel me deze zomer lekker onder in deze goedjes.

5 likes

Ben begonnen met sporten (al twee keer geweest dus dat verdient een cadeautje) en gymshark heeft korting dus daar ga je

21 likes

Ik heb de creme van die paarse 59 en die is zoooo lekker

1 like

Via Vinted voor een habbekrats

3 likes

Geweldig! Ik Ben echt benieuwd naar je huis

4 likes

25 likes

Dat bed heb ik gisteren ook binnen gektegen! Laat de zomer maar komen, heerlijk bedje.

2 likes

En zit ie al helemaal in elkaar? :grimacing:

5 likes

Ja!

9 likes

Nieuwe tas van Topologie voor citytrips en vakantie. Kan een grote waterfles tussen dus super handig

19 likes

Hee mooi!

3 likes

Ziet er goed uit! Is het ook een beetje te doen om daarop een boek te lezen, of zit je dan in een gekke houding met je nek (en armen)? :sweat_smile:

4 likes

Ik ben vrij breed dus heb sowieso wat minder ruimte over aan de zijkant dan de gemiddelde vrouw. Ik mis opzich wel arm leuningen maar je kunt prima een boekje lezen. Op je zij liggen lukt ook.

1 like

4 likes

Ongevraagde tip, ik haal die siliconen rand er uit met een mesje of door heel hard te kloppen op de deksel en stop die apart in de vaatwasser.

2 likes

Vandaag op de vrijmarkt van een ex-verslaafde kunstenaar gekocht:

En van iemand hier op het forum waar ik de gebruikersnaam van vergeten ben :sweat_smile: maar haar website: Prints by Angélica – Prints van Angélica

I loveee riso

76 likes