Show je laatste aankopen #11

Ga morgenochtend een rondje bellen!!!

2 likes

Ah thanks ik had de moed al opgegeven, ik had helemaal niet aan opticiëns gedacht. Dat ga ik dan morgen nog proberen!
Hier in de buurt gaat de sterrenwacht woensdagavond ook nog brillen verkopen, maar ik wilde het niet van dat laatste moment laten afhangen (dikke kans dat ik dan nog zonder sta en ik wil ook liever op een andere locatie kijken).

1 like

Is het nog gelukt? Ik wilde er vandaag nog 2 bij halen want ineens vieren we morgen een eclipse party en moest nog 12 opticiens bellen om er uiteindelijk twee te kunnen kopen haha

Omg nee ik heb vandaag nog geen tijd gehad om langs opticiëns te gaan, ik wilde zo op pad gaan maar dat heeft dus geen zin denk ik :sob: Ik ga het alsnog wel proberen zo!
En anders maar hopen dat de sterrenwacht morgen een redelijke voorraad heeft op hun kijklocatie.

Ik snapte al niet waarom de opticien vanaf de andere kant van de winkel helemaal naar me schreeuwde waarmee hij kon helpen, maar in de tijd dat ik er was ging de deur nog een paar keer open met mensen die allemaal om een eclipse bril vroegen (en die was er uiteraard niet meer dus dan konden ze meteen weer omdraaien haha, lekker efficiënt)

1 like

@Bunnyslippers dank nog voor de tip! Ik heb ze nog kunnen halen gelukkig. Ze waren inmiddels wel €7,50 en als goed is de laatste die ze hadden

2 likes

Wat een smiechten. Gewoon die kartonnen met lensonline oid erop? Zij lazen wss ook de koppen in de krant haha

2 likes

Hier (omgeving noord holland noord) 0.0 helaas. Ook in de random omliggende dorpen niks

1 like

Mijn katten hebben hun oude krabpaal door midden gebroken :clown_face:

29 likes

Wow deze vind ik echt tof! Waar is deze van?

Hoe dan? Ik heb geen katten dus ik weet niet hoe makkelijk ze krabpalen doormidden krijgen

1 like

Ja precies die, haha.

4 likes

Hier is het ook niet meer gelukt helaas @RupiKaur. Ik had meerdere opticiëns gebeld en net nog een rondje centrum gedaan maar zonder succes.

Ik ook, heb er vier gesproken (niks) en twee namen niet op. Sad :confused:

Ik heb er vandaag nog eentje bij de mediamarkt gehaald. Liggen gratis achter de balie.

1 like

Het kaartje en de kaarten houder/hanger

10 likes

Waar is het van? Super leuk!

3 likes

Ze zijn groot en waren wild… kwamen samen in volle vaart aan rennen en hebben in hun sprong dat ding om gegooid en daarbij brak de krabpaal. Ze hebben een tijdje terug het bovenste plateau ook al kapot gemaakt.

@FrozenFlame https://www.amazon.nl/-/en/gp/aw/d/B0FT79ZY55/ref=ox_sc_act_title_3?smid=A3FDAN0M4KQD9Z&psc=1 het merken heeft ook vergelijkbare, alleen die huisjes in de grotere krabpalen zijn te klein voor mijn katten.

Deze https://www.amazon.nl/-/en/gp/aw/d/B07L5ZQCL3?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image en deze Amazon.nl heb ik ook staan, in die laatste passen ze ook niet meer in het huisje.

4 likes

Heel leuk! Ja, ik heb een grote kat dus in die laatste past hij sowieso niet.
Nou moet ik ook zeggen dat hij niet graag in huisjes of soortgelijke dingen ligt. Liever gewoon op een plateau.

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Show je laatste aankopen #11 (Deel 7).