Show je laatste aankopen #11

Whaa ik ging dit even Google mensen, leek mij een fijn jurkje voor yoga bijvoorbeeld

:rofl:
Nu herinner ik me eerdere posts over een jurk voor een bruiloft. Dit is nog eens anders dan discussieren over of een lichte kleur wel of niet kan. Discussieren of een tennisjurk in een sneldrogend stofje als bruiloftjurk /“dressy casual” door kan :smile:

10 likes

Haha heb je wel eens yoga gedaan?

1 like

Ja. Waarom? Dat rokje is toch niet zo lang dat het je zicht belemmerd als je op je kop staat?
Dat heb ik namelijk wel eens gehad :smile: een heel oversized trui aan die dan over mijn hoofd ging als ik met mijn hoofd omlaag was. Maar dit lijkt me wel chill? Wel de vrijheid van een kort broekje maar als je rechtstaat je billen bedekt

2 likes

Glossier Soie parfum en Diet coke The Devil wears Prada

8 likes

Zit er een broekje onder dan? Dacht alleen een bh

4 likes

7 likes

Na heel lang geen jurken gedragen te hebben, toch maar weer eens gekocht en blij mee!

15 likes

Leuk! Ik herken de tweede, zijn ze allemaal van bonprix?

4 likes

Klopt! Ik vind hun collectie met vlagen echt leuk.

6 likes

Eindelijk mag ik deze afstrepen van mijn wensenlijstje: Kartell componibili in chrome 🫶🏻

50 likes

Ook een broekje :ok_hand:t3:

4 likes

Ik zag dat er alweer een nieuwe hittegolf aankomt dus de zonwering met noppen en een paar boston’s. Stonden al een tijd op mijn wishlist en er komt geen beter moment voor aanschaf dan tijdens de snikhete zomer die eraan komt

3 likes

Ik vind die Bostons juist superwarm :sweat_smile:

10 likes

Oh echt? Nou ik ga het meemaken. Draag zelf altijd dichte schoenen dus mijn voeten zijn wel wat gewend :grinning:

2 likes

Waar heb je die zonwering vandaan? En wanneer komt die hittegolf? :sob:

2 likes

De huidige voorspellingen zeggen dat we een week onder de 30 blijven en dan vanaf maandag 6 juli weer boven de 30 gaan komen. Echt janken

1 like

Waar zie je dat dan? Ik zie dit.

3 likes

Ik zat er een paar dagen naast (of ik keek vanochtend op een andere site, dat kan ook haha). Ik woon overigens wel in Antwerpen, niet echt extreem ver van Rotterdam natuurlijk, maar wel net iets zuidelijker :sweat_smile:

1 like

Kijken of het iets is, aan de kant van de keuken zitten grote ramen en hopelijk gaat dit een paar graden schelen :hot_face:

4 likes

In Brabant ook :weary: