Show je laatste aankopen #11

Oehh ben benieuwd naar je outfitfoto’s :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

stuur foto

8 likes

Zal binnenkort even eentje maken!!

2 likes

12 likes

Oohh ik twijfelde hier ook over, maar weet niet zo goed wat ik erin zou maken wat ook op mega laag in een gewone pan kan?

2 likes

@Tubing Come to the slowcookertopic, we have recipes!

12 likes

Zag’m al voorbij komen!

Ga even een kijkje nemen.

8 likes

Ik had deze besteld. Maar ga helaas met mijn hak eruit. En maat kleiner is te klein.
Nu opzoek naar iets anders :joy:

7 likes

En met een zooltje?

1 like

Betwijfel ik. Heb het idee dat ze gewoon niet goed bij de vorm van mijn voet passen. Maar zou het nog kunnen proberen

Twee van deze rakkers. Eentje komt volgende maand en de ander volgend jaar.
Doei geld :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

63 likes

Zwembril op sterkte. Eindelijk niet meer als een blinde mol hoeven zwemmen.

44 likes

Ik voel deze. We hoeven 'm nog niet te betalen maar het geld is er alwel en ik mag er niks mee. Het is zooooveel :sob:
Maar je krijgt er zoveel voor terug :sparkles:

2 likes

Ja precies dat dus :sob::sob:

3 likes

Hoe duur is zoiets dan?

3 likes

De voorkant van ons is bijna €10.000. dat is inclusief vergunningen en bouwtekeningen.
Achter is vergunningsvrij dus zo een €1500 goedkoper.
Maar hangt ook van de grote en opties af.
Wij hebben een verstevigd dak ivm airco. En rolluiken

4 likes

Ligt er aan hoe groot je 'm wil hebben. Hier wordt 'ie bijna 7 meter breed en dan kost het zonder afwerking (want dat komt er ook nog allemaal bij, aan de binnenkant) 17k.
En het is het waard hoor en doet de waarde van het huis goed, maar doet toch ff pijn.

3 likes

Ja idd de binnenkant heb ik dan niet eens meegerekend.
Dat komt later omdat we het dak ook gaan laten doen en van binnenuit ook nog gaan isoleren.
Wordt een meerjarig plan

1 like

en @Flopsyunicorn au

2 likes

Ik ben soms zo blij met een huurhuis zeg. Ik zou nooit 10-20k aan een verbouwing oid willen/(kunnen) uitgeven :smiling_face_with_tear:

20 likes