Show je laatste aankopen #11

Vestje en jurk van Rouje. Ik hoop alleen dat m’n billen erin gaan passen

10 likes

Ze zijn zonder naadwaarde! Meestal zijn dit soort tijdschriften (ook de moderne) zonder naadwaarde. Als het goed is, staat het bij de uitleg over maten en patronen overtrekken/aanpassen.

1 like

Dankje! Dit is idd ook zonder naadwaarde, staat gewoon op het raderblad maar daar had ik overheen gelezen.

3 likes

Wilde net zeggen, is een koopje :sweat_smile:

3 likes

Ja was even slikken toen ik er twee tegelijk af mocht rekenen :smiling_face_with_tear: (plus de reiskosten, het is ook niet echt om de hoek)

1 like

Collega had deze op en hij heeft echt altijd hele lekkere geurtjes op die ik de hele dag ruik. Vandaag deze en meteen gekocht 🫶🏻

9 likes

Ik ben nog type skinnyjeans en enkel sokjes. Maar dat kan tegenwoordig volgens mij niet meer. Welke sokken passen hier leuk bij ?

4 likes

Ouderwetse sportsokken draag ik hier vaak in, heb je ook wat kortere modellen van. Eigenlijk draag ik hier alles in behalve enkelsokken

2 likes

Ik draag gewoon enkelsokjes in m’n sneakers, maar ben ook een millennial. Vind die sportsokken eigenlijk maar niks :upside_down_face: generatiekloof, want heb hier regelmatig discussies over met m’n jongere collega’s :sweat_smile:

11 likes

Hier ook een millenial maar draag wel sportsokken. Het ligt echt bij mij aan de outfit. Maar sportsokken onder een skinny jeans is echt barbaars. :flushed:

7 likes

Zit toch ook helemaal niet comfortabel?

3 likes

Hey dat Cindy Lee Diamond Jubilee album kwam random op mijn YouTube account voorbij en heb ik heel veel geluisterd de laatste tijd! Jammer dat het niet op Spotify staat

1 like

Ja he, dat is wel een bewuste keuze dus nu heb ik de plaat maar gekocht want ik heb het inderdaad ook alleen maar via Youtube geluisterd tot nu toe!
Je kunt het album ook digitaal (mp3 denk ik) kopen als je dat zou willen trouwens.

1 like

Nee als je echt skinny jeans in combinatie met sneakers wil dragen zou ik ook gaan voor de enkelsokken. Maar vind die combi sowieso niet top.

2 likes

Bij de Primark heb je dus hele cute halve lange sportsokken net boven de enkel. Pakje van 3

3 likes

Om hier op terug te komen: ik heb hem inmiddels een dikke week, bijna dagelijks gebruikt en ben wel echt tevreden. Het duurde wel even voordat ik de juiste techniek had gevonden maar als je dat eenmaal door hebt gaat het zo ongeveer vanzelf. Het is alleen, naar mijn mening echt niet sneller dan een stijltang terwijl ik best dun haar heb. Maar je krijgt er wel meer volume mee tov een stijltang en je kunt inderdaad een blowout effect maken mits je haar wat langer is. Mijn haar is er, denk ik, net iets te kort voor (schouderlengte met redelijk wat lagen), want ik haal net de “draai” niet of het wordt een soort van Sidonia kapsel, terwijl het met de Shark wel makkelijk lukt.

En inderdaad om 7 uur 's ochtends zo’n kabaal aan je hoofd is niet zo motiverend dus dat die Tymo geen geluid maakt is wel echt een groot voordeel én mijn haar pluist nagenoeg niet terwijl dat met de Shark door de luchtstroom wel gebeurd.

Dus al met al vind ik het wel echt de aanschaf waard al denk ik niet dat je zo’n borstel echt met een Dyson of Shark kan vergelijken want het blijven natuurlijk wel twee compleet verschillende apparaten. Zeker als je bij die laatste twee de ronde borstel vaak gebruikt een verwarmde ronde borstel zoals de Amika Blouwout babe thermal brush wellicht beter, maar die trekt bij mij best wel wat haren uit ookal gebruik ik hem gewoon op de goeie manier en dat is bij de Tymo dan weer niet het geval

4 likes

Van zeeman

26 likes

afbeelding

Vooral benieuwd naar die nieuwe Laneige.

4 likes

Mooncat jewel beetle en memento mori!

28 likes

7 likes