Waar heb je die haar accessoires gekocht?
Tk maxx!!
Heel erg bedankt voor je review!! Ik denk er nog steeds soms over na hahah. Zou leuk zijn als je zulke apparaten ergens een week kon huren ofzo ipv meteen te kopen
Curvy fit wide ultra high jeans van H&M.
Ik was echt bereid om 160 euro uit te geven aan deze jeans van Lois:
Maar dat lukte dus niet met mijn dump truck. Geluk bij een ongeluk want de H&M versie heeft me maar 22 euro gekost.
Ja dat zou inderdaad wel echt handig zijn. Al krijg je dan natuurlijk wel misschien vaak vieze gebruikte spullen. Dat lijkt me bij haartools toch niet zo lekker haha
Lois jeans zijn wel echt geweldig! Ik koop ze meestal via vinted of 2e hands winkel.
Wat vind je er zo fijn aan?
Ja niet dus als je veel junk in je trunk hebt lol
Goede vraag haha! Ja gewoon echt goede kwaliteit, blijven zo lang mooi, niet snel slijtplekken (ook niet aan de binnenkant van mijn bovenbenen). Ik ben fan van de lois barbara wide leg, maar die verkopen ze volgens mij bijna nergens meer nieuw? Die is in ieder geval ook perfecte verhouding spijker en (een beetje) stretch.
Denk je dat deze ook past met boomstammen van bovenbenen?
Ik heb nogal aanwezige rectus femoris (ja dat heb ik moeten opzoeken) waardoor wijde jeans vaak gewoon aangesloten zitten bij mijn dijen tenzij ik twee maten groter neem en ik vind deze mooi zitten in mijn eigen maat!
Wat bedoel je nou met al die termen? dat je dikke bovenbenen hebt?
Ja dat staat er.
Klinkt goed! Ik zal Vinted in de gaten houden.
Een dump truck is een dikke reet schat.
De rectus femoris is de naam van een spier in je been.
Dat je één van de twee termen niet begrijpt, oké. Maar geen van beiden? Dan wil je gewoon contrair doen volgens mij.
Edit: contrair betekent tegendraads trouwens
Ik kende echt beide termen niet. Als het zo doorgaat kan ik helemaal niet meer meedoen in de maatschappij
Als je die term zelf ook niet kende, waarom verwacht je andersom van wel dan
Godverdomme wat zijn jullie een bende zeikwijven hahahahaha
Het zijn twee uitersten van het spectrum: wetenschappelijke benaming versus slang.