Ja echt om te janken. Volgens mij verschilt de prijs wel per gemeente.
Dankjewel! 🩷🩷
Maar ik heb me helaas tegen beter weten in laten adviseren in een winkel. En ook in de fiets wereld is het blijkbaar function before fashion.
160 euro als je het via een ambassade moet doen, als je niet in Nederland woont
Haha ik ben op fietsvakantie en heb al 1000km + gefietst op mij wandelschoenen omdat ik in ontkenning ben om zulke schoenen te kopen
En ja ik ben ook niet trots op mijn wandelschoenen, maar ja die had ik ha
Heerlijk idd, die illustraties! Ook grappig om te zien hoe de confectiematen zijn veranderd.
Weet jij trouwens of het gebruikelijk was om de patronen zonder naadwaarde te tekenen? Ik zie er nergens iets over staan dus ik ga er een beetje vanuit dat ze er niet bij in zitten.
Ze zijn zonder naadwaarde! Meestal zijn dit soort tijdschriften (ook de moderne) zonder naadwaarde. Als het goed is, staat het bij de uitleg over maten en patronen overtrekken/aanpassen.
Dankje! Dit is idd ook zonder naadwaarde, staat gewoon op het raderblad maar daar had ik overheen gelezen.
Wilde net zeggen, is een koopje
Ja was even slikken toen ik er twee tegelijk af mocht rekenen (plus de reiskosten, het is ook niet echt om de hoek)
Collega had deze op en hij heeft echt altijd hele lekkere geurtjes op die ik de hele dag ruik. Vandaag deze en meteen gekocht 🫶🏻
Ik ben nog type skinnyjeans en enkel sokjes. Maar dat kan tegenwoordig volgens mij niet meer. Welke sokken passen hier leuk bij ?
Ouderwetse sportsokken draag ik hier vaak in, heb je ook wat kortere modellen van. Eigenlijk draag ik hier alles in behalve enkelsokken
Ik draag gewoon enkelsokjes in m’n sneakers, maar ben ook een millennial. Vind die sportsokken eigenlijk maar niks generatiekloof, want heb hier regelmatig discussies over met m’n jongere collega’s
Hier ook een millenial maar draag wel sportsokken. Het ligt echt bij mij aan de outfit. Maar sportsokken onder een skinny jeans is echt barbaars.
Zit toch ook helemaal niet comfortabel?
Hey dat Cindy Lee Diamond Jubilee album kwam random op mijn YouTube account voorbij en heb ik heel veel geluisterd de laatste tijd! Jammer dat het niet op Spotify staat
Ja he, dat is wel een bewuste keuze dus nu heb ik de plaat maar gekocht want ik heb het inderdaad ook alleen maar via Youtube geluisterd tot nu toe!
Je kunt het album ook digitaal (mp3 denk ik) kopen als je dat zou willen trouwens.
Nee als je echt skinny jeans in combinatie met sneakers wil dragen zou ik ook gaan voor de enkelsokken. Maar vind die combi sowieso niet top.
Bij de Primark heb je dus hele cute halve lange sportsokken net boven de enkel. Pakje van 3